Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 har alltid sett for meg helt hvit brudekjole. men etter å ha prøvd kjoler og trodd de var helt hvite, fikk jeg hvite de er ivory. og det er ivory som er mest vanlig. hvilke farger går an å bestille i? noe mellomting mellom helt hvit og ivory? er helt hvit litt for hvitt? vanskelig
kinkeline Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Min er helt hvit, og absolutt ikke for hvit.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Hvilke farge som passer den enekelte kommer ann på hudfarge (det finnes mange nyanser av lys hud også), hårfarge osv. Dyktige folk som jobber på en brudesalong kan hjelpe deg med dette. Jeg har helt lyst hår og er litt rosa i huden, råsilke (som er litt gulere og varmere enn hvitt) passet best til meg. Lykke til med jakten på den rette kjolen
DDuck Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Min het "naturhvit". Det skal visstnok være en mellomting mellom hvit og ivory Jeg ville egentlig ha i champagne, men fant den ikke i rett størrelse i den fargen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå