Gå til innhold

shabby chic

Fremhevede innlegg

Gjest shabby chic
Skrevet

heii

jeg er på jakt etter et hvit shabby chic salongbord er dt noen som vet hvor man får tak i det. jeg har lett og lett og jeg finner ikke noe særlig! kom med tips. takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan også være et hvit salongbord, syns det fortiden bare er mørkt tre der ute jeg.huff, skal ikke være lett

Gjest Agurkolat
Skrevet (endret)

Du kan jo kjøpa eit bord du synes er fint på loppis/brukbutikk til ein billeg penge, og mala da kvitt og kanskje pussa litt på kantane.. :)

Du sier jo ingenting om kor mykje du er villig til å bruka på bordet, men her er eit i frå skeidar, som er kvitt.

Endret av Agurkolat
Gjest Gjest_Klompen1_*
Skrevet

jeg kan bruke noen 1000 på det, jeg har sett på det bordet fra skeidar det er veldig fint men jeg har lyst på en hylle under så jeg kan få kurver under. jeg har vært på alle loppemarkeder som har vært og dessvere ikke funnet noe. det skal ikke være lett, og jeg er kresen har så lyst til å finne drømme bordet.

tusen takk får svar;)

Gjest Gjest_Klompen1_*
Skrevet

det bordet var kjempe fint, akuratt sånn jeg har tenkt på!! men det står ikke pris og hvor ligger butikken vet du det? får må jo hente det hvis det ikke blir sendt da

Skrevet
det bordet var kjempe fint, akuratt sånn jeg har tenkt på!! men det står ikke pris og hvor ligger butikken vet du det? får må jo hente det hvis det ikke blir sendt da

Ja,er knallfint.Jeg har bes mitt hos en butikk som forhandler det merke..Må ut med 4500 men de ligger på 5500 de fleste andre steder.Du må se på hvem som forhandler det merket i ditt nærmiljø og få de til å bes det til deg.Står liste inne på siden ho sin.

Skrevet

jeg er på finn vær dag, så håper at drømme bordet dukker opp snart. noen flere tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...