Gjest stemmeløs Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 For halvannen uke siden ble jeg syk med influensasymptomer. Siden jeg hadde vært i kontakt med flere som har fått påvist svineinfluensa, antar jeg at det er det jeg har hatt. Selv om jeg har følt meg frisk i flere dager nå, har jeg fortsatt hoste og hoste opp mye slim, vond hals og da jeg våknet i dag hadde jeg mistet stemmen. Er det noen som har noen gode råd for å få stemmen tilbake igjen? Syns det er rart at svineinfluensaen fortsatt sitter i kroppen, trodde man skulle være symptomfri etter 7 dager. Er det andre som har hatt slike symptomer etter at allmenntilstanden har blitt helt god?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Det beste du kan gjøre for å få tilbake stemmen er å la den få hvile. Jeg har mistet stemmen flere ganger og den kommer tilbake ganske raskt bare jeg lar være å bruke den. Mener jeg leste i går at noen hadde svineinfluensa i mer enn 7 dager, så kanskje du er en av dem. Kan jo hende du er vanlig forkjølet også. Det er ikke alltid over på 7 dager for meg i hvert fall. Prøv Bisolvon mot hosten slik at du får opp gørret. God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå