Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Jeg har et spørsmål til mennene her inne: Hvordan mener/ønsker/foretrekker dere at kvinners lår skal være? Jeg vet det er veldig mange kvinner (inkludert undertegnede) som har komplekser for lårene sine, og som har som sitt store mål at lårene ikke skal røre hverandre når man står normalt. Derfor lurer jeg på hva mennene synes. Jo tynnere jo bedre? Eller vil vi ha litt fett? Hva med cellulitter, er det et problem? Få høre meningene deres! På forhånd takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå