Gjest Gjest_hei_* Skrevet 5. november 2009 #1 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan er reglene for piggdekk? Jeg har fire piggdekk som har helt fin mønsterdybde, men veldig mange av piggene er revet bort. Har jeg lov til å kjøre med disse dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2009 #2 Del Skrevet 5. november 2009 Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 5. november 2009 #3 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hvordan er reglene for piggdekk? Jeg har fire piggdekk som har helt fin mønsterdybde, men veldig mange av piggene er revet bort. Har jeg lov til å kjøre med disse dekkene? Jeg kan ikke finne noen regler som sier at det er ulovlig, men jeg vil ikke anbefale å kjøre med slitte dekk (auvhengig om det er piggdekk eller ikke). Piggdekk uten pigger har ikke samme egenskaper som piggfrie dekk. Her. Den siden var nais! *Bokmerke* Endret 5. november 2009 av Max Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå