Andale Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Inspirert av et annet innlegg her. Er det noen av dere faste brukere her som er redd for å bli kjent igjen i det dere skriver? Jeg merker at jeg alltid tenker nøye igjennom hva jeg skriver for ikke å bli kjent igjen, vi vet jo ikke hvem alle andre brukere er, og det kan like gjerne være kollegaen eller studievenninnen din du diskuterer meget personlige problemer med..? Eller er det noen av dere her som har "kommet ut av skapet", at det altså er mange osm vet hva du heter i virkeligheten og hvem du er?
Periwinkle Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Nei egentlig ikke... Jeg vet bare om ei venninne som er innom KG regelmessig og hun er ikke forumtypen. Vet søsteren min er i en del forum, men tror ikke hun er her, og ellers så føler jeg ikke at jeg har utlevert meg såppas at noen klarer å finne ut hvem jeg er
Grønt blad Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Inspirert av et annet innlegg her. Er det noen av dere faste brukere her som er redd for å bli kjent igjen i det dere skriver? Jeg merker at jeg alltid tenker nøye igjennom hva jeg skriver for ikke å bli kjent igjen, vi vet jo ikke hvem alle andre brukere er, og det kan like gjerne være kollegaen eller studievenninnen din du diskuterer meget personlige problemer med..? Eller er det noen av dere her som har "kommet ut av skapet", at det altså er mange osm vet hva du heter i virkeligheten og hvem du er? Jeg tenker gjennom det jeg skriver og svarer ikke i alle tråder, for at jeg ikke skal bli gjenkjent. Blir jeg gjenkjent er det ikke krise. Skriver ikke noe her som det er farlig at blir knyttet til meg. Hender jeg logger ut hvis det er noe personlig eller lignende som jeg ikke ønsker skal bli knyttet til denne profilen.
Eplefe Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg står for det jeg skriver på nettet. Ser ingen grunn til å måtte skjule meg. Familie, venner, og ganske mange "fiender" vet nicket mitt og søker både det og navnet mitt opp med jevne mellomrom. Kan ikke helt si at jeg ser problemet.
Gjest gabriela Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Er ikke direkte redd for å bli gjenkjent, men merker at jeg kjapt logger meg ut om det er noe som er personlig.
Eliza Doalot Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg er ikke spesielt redd for å bli gjenkjent, men om noen gjør det håper jeg vedkommende sier ifra til meg.
Gjest megvel Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Nei, det er jeg ikke spesielt redd for. Skulle jeg skrive noe her som jeg ikke vil assosieres med/bli gjenkjent pga ville jeg heller logget ut.
TanteBrun Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Ja, til en viss grad. Tenker alltid gjennom det jeg skriver, og jeg skriver det om der jeg føler det nødvendig. Det at det like gjerne kan være mor som leser det jeg skriver kan være litt skremmende... Det jeg "har" her har jeg ikke deler jeg ikke med noen RL. Er jo en grunn til at jeg har dagbok her og at jeg er anonym. Eller i alle fall et ønske om å være anonym.
investor Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Jeg holder meg anonym. Mest redd for media. Venner, familie og andre bekjente betyr ikke noe, de vet hva jeg mener. Men tror ingen vet at jeg er her.
Gjest stillness Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Litt er jeg jo,men jeg syns ikke at noe av det jeg har skrevet er så voldsomt farlig om noen som vet hvem jeg er ser. Logger meg ut om jeg skal skrive om noe veldig personlig.
Gjest Sally Mae Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Jeg er redd for å bli gjenkjent ja. Derfor skriver jeg ikke noe sensitivt som innlogget bruker, og jeg er aktiv gjestebruker. Jeg er i en ... - hva skal jeg kalle det for ikke å bli gjenkjent? - en type jobbsituasjon tror jeg vi kan si, som gjør at enkelte ville frydet seg over den minste lille feil de kunne grave fram om meg. Må derfor holde min sti så ren som mulig, så derfor velger jeg å være anonym når jeg skriver om sensitive ting.
Gjest Nattvette Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Eg tror eg kan bli gjenkjent av det eg har skrevet her, av noen få folk eg kjenner i det minste. Det er jo risikoen man tar og eg vil jo helst ikkje bli gjenkjent, men skjer det så skjer det. Har vurdert litt å edite alle mine innlegg som inneholder "sensitiv" info som kan føre til at eg blir gjenkjent..
Gjest Frosk Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Nei. Jeg er lett å kjenne igjen Og det er helt greit, jeg skriver ikke noe "sensitivt" uansett.
Chiyo Skrevet 5. november 2009 #16 Skrevet 5. november 2009 Inspirert av et annet innlegg her. Er det noen av dere faste brukere her som er redd for å bli kjent igjen i det dere skriver? Jeg merker at jeg alltid tenker nøye igjennom hva jeg skriver for ikke å bli kjent igjen, vi vet jo ikke hvem alle andre brukere er, og det kan like gjerne være kollegaen eller studievenninnen din du diskuterer meget personlige problemer med..? Eller er det noen av dere her som har "kommet ut av skapet", at det altså er mange osm vet hva du heter i virkeligheten og hvem du er? Jeg liker å være privat. Da kan jeg diskutere osv uten at noen vet hvem jeg virkelig er. Men ja jeg kjenner en frykt av og til når jeg nevner folk jeg kjenner (ikke med navn seff). Jeg er redd for at noen av en eller an merkelig grunn skal kunne vite at det er meg. Da ødelegger det liksom hele greia med å være anonym.
Cata Skrevet 5. november 2009 #17 Skrevet 5. november 2009 Nei, jeg er ikke redd for å bli gjenkjent - og jeg er blitt gjenkjent av et par stykker (såvidt jeg vet i allfall). Ikke desto mindre tenker jeg meg om før jeg skriver. Jeg tar det ikke for gitt at nicket "beskytter" 100% så de tingene jeg ikke vil risikere at "andre" får snusen i skriver jeg rett og slett ingenting om. Internett er tross alt et rimelig offentlig sted. Om jeg vasker klær på fredag, eller spiser grøt til middag lørdag eller skal feire min tantes fødselsdag i desember tror jeg egentlig har liten allmengyldig interesse så det plager meg minimalt om hele verden får vite at akkurat sånn har jeg det.
Kiyo Skrevet 5. november 2009 #18 Skrevet 5. november 2009 (endret) Mesteparten av mine venninner vet at jeg er her, og skulle vel alltids gjette seg til nicket mitt. Det samme med exen min. Skulle jeg ha et behov for å legge ut om noe fra privatlivet mitt som jeg ikke ønsker at noen skal kunne kjenne igjen logger jeg av. Ellers bryr det meg fint lite om jeg blir kjent igjen. Det jeg skriver på et forum er noe jeg ville ha sagt/stått for i virkeligheten også, så ingen grunn til at det skal være slikt til mystikk rundtom ^^ Endret 5. november 2009 av Kiyo
Gjest milkyway Skrevet 5. november 2009 #19 Skrevet 5. november 2009 Nesj! jeg har bilde av meg selv og heter Edel, og er ikke redd for at dere skal finne meg og ta meg ;-D (men hvis dere kommer og skal ta meg, har vi et par gitarer her som ikke er i bruk som fint kan brukes til selvforsvar ;D ) Skjønner ikke hva som skulle være så ille med å bli gjenkjent. Folk har kjent meg igjen før jeg la ut bilde eller navn her før, utifra ting jeg har sagt om hår/tatoveringer, og det var ikke negativt møte. Men husker det var en gal bolefyr fra et studio her i byen som skulle drepe meg her inne neste gang han så meg i byen, loco in the heado!
Serpica Skrevet 5. november 2009 #20 Skrevet 5. november 2009 Jeg er redd for å bli gjenkjent ja. Derfor skriver jeg ikke noe sensitivt som innlogget bruker, og jeg er aktiv gjestebruker. Jeg er i en ... - hva skal jeg kalle det for ikke å bli gjenkjent? - en type jobbsituasjon tror jeg vi kan si, som gjør at enkelte ville frydet seg over den minste lille feil de kunne grave fram om meg. Må derfor holde min sti så ren som mulig, så derfor velger jeg å være anonym når jeg skriver om sensitive ting. Mette-Marit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå