Gå til innhold

28. august begynner jeg.......................


majan

Anbefalte innlegg

jaja nå har jeg meldt meg på LIbra kurs............med blanede følelser............men jeg veit at bare etter en kveld blirjeg skikkelig motivert og da vil det gå bra.

Etter to svangerskap har kiloene kommet og jeg klarer ikke selv og få de av meg, så da skal jeg gå på kurs de neste månedene....kankej ett hetl år.....hem veit

25 kilo har jeg lyst til og bli kvitt.......det hadde vært så morsomt om jeg klarte det til neste sommer. BUrde gå det, er jo ganske mange uker og måneder til badesessongen begynner igjen.

Kanskje det er noen flere som skal eller allerede går på LIbra kurs, så kan vi støtte hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cerruti

Hei!

Vurderer å melde meg på et kurs selv. Har flere venninder som har gått ned til normalvekt med libra, så har mest tro på dette.

Hvor mange kurs regner du å måtte ta for å nå målet ditt, og hva er prisen for et kurs??

Kanskje jeg ringer i morgen. Var annonse i avisen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cerruti,

et kurs går over 8 kvelder og koster 1300 kroner. Vel det er dyrt, men absolutt verdt det synes nå ihvertfall jeg da.

Jeg har gått ned på dette før og da gikk jeg ned 10,5 kg på et kurs. Så jeg har tenkt til og gå på tre kurs for da kan jeg stabilisere meg da jeg har gått ned ønsket kilo. Det var noe av det jeg gjorde feil sist for da sluttet jeg da jeg var ferdig jeg. Og trudde at dette ville jeg klare helt av meg selv og holde vekten men der tok jeg kraftig feil.

Er noen som går en gang i måneden, bare for og sjekke. Og det tror jeg er veldig lurt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei cerruti,

et kurs går over 8 kvelder og koster 1300 kroner. Vel det er dyrt, men absolutt verdt det synes nå ihvertfall jeg da.

Jeg har gått ned på dette før og da gikk jeg ned 10,5 kg på et kurs. Så jeg har tenkt til og gå på tre kurs for da kan jeg stabilisere meg da jeg har gått ned ønsket kilo. Det var noe av det jeg gjorde feil sist for da sluttet jeg da jeg var ferdig jeg. Og trudde at dette ville jeg klare helt av meg selv og holde vekten men der tok jeg kraftig feil.

Er noen som går en gang i måneden, bare for og sjekke. Og det tror jeg er veldig lurt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti

Hei!

Takk for svar!

Prisen er vel som forventet. Det må nok bli 3 kurs her i gården og...

Tar en tlf til en av kursholderene på torsdag.

Når jeg leste innlegget ditt tidligere fikk jeg et lite spark: IKKE MER UTSETTING... Bare å kaste seg på nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...