Gå til innhold

Hva skjer?


Fremhevede innlegg

Skrevet

trene og være ute- merker kroppen min får masse energi, nesten slik at jeg kjenner det bruse i blodet- er dette vanig etter man starter å trene mye? håper det dabber av litt for jeg kunne plutselig løpt en mil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
trene og være ute- merker kroppen min får masse energi, nesten slik at jeg kjenner det bruse i blodet- er dette vanig etter man starter å trene mye? håper det dabber av litt for jeg kunne plutselig løpt en mil.

Jeg hadde vært overlykkelig hadde jeg klart å løpt en mil fordi jeg har lyst. Jeg må rive meg selv hardt i nakkeskinnet for å i det heletatt ta meg en halvtimes løpetur (synes jogging generelt er gørr kjedelig) og savner å trene kampsport, noe som jeg likte veldig veldig godt.

Så jeg ville bare vært glad til og fortsatt å løpe jeg :) Så lenge det ikke går utover helsa da, da har det gått for langt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...