Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 trene og være ute- merker kroppen min får masse energi, nesten slik at jeg kjenner det bruse i blodet- er dette vanig etter man starter å trene mye? håper det dabber av litt for jeg kunne plutselig løpt en mil.
Periwinkle Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 trene og være ute- merker kroppen min får masse energi, nesten slik at jeg kjenner det bruse i blodet- er dette vanig etter man starter å trene mye? håper det dabber av litt for jeg kunne plutselig løpt en mil. Jeg hadde vært overlykkelig hadde jeg klart å løpt en mil fordi jeg har lyst. Jeg må rive meg selv hardt i nakkeskinnet for å i det heletatt ta meg en halvtimes løpetur (synes jogging generelt er gørr kjedelig) og savner å trene kampsport, noe som jeg likte veldig veldig godt. Så jeg ville bare vært glad til og fortsatt å løpe jeg Så lenge det ikke går utover helsa da, da har det gått for langt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå