Gjest Gjest_olivia_* Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Var det noen her som så Oprah(denne uken) da hun hadde tema med sine favorittoppskrifter. En restaurant i New York, Serendipity 3 har en slags drikke som heter Frrrozen hot chocolate. Du kunne gå inn på deres nettside og bestille dette pulveret de hadde oppi. Det jeg lurer på er at når jeg så programmet fikk jeg inntrykk av at alt de brukte var dette pulveret, isbiter og melk, men på oprahs internettside står det en lengre oppskrift med annen sjokolade også. Søkte på ebay, var noen som solgte det der og da hadde de skrevet som de gjordet det på programmet en pakke med pulver, isbiter og melk. Hmm...noen som vet hva som er riktig, man kan kanskje gjøre begge deler? ble bare litt i tvil:P Men det så kjempe godt ut!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Husker de sa noe om at de brukte flere forskjellige typer sjokolader? Den så veldig god ut da!
Gjest Gjest_olivia_* Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Ja tror de pratet om 15, men når jeg så programmet forstod jeg det som at det var dette som de hadde mikset til pulveret, så ble litt forvirret når jeg så på hjemmesiden til oprah, hmmm.... Der du kunne kjøpe det på ebay stod det jo bare melk, isbiter og en pakke med sånn blanding.
desperate Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Dette hørtes interessant ut, er det noen som gidder å legge ut linker til det det er snakk om?
Gjest Gjest_olivia_* Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Har akkurat skrevet om det på bloggen min så legger ut link til den:) der har jeg linket til oprah og serendipity. Frrrozen hot chocolate Tror jeg fant ut av det nå at man kan lage det enten med bare dette pulveret eller fra bunnen av:)
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Haha, ser jeg har skrevet ett annet navn:P men jeg, silje som skrev det over:) Har akkurat skrevet om det på bloggen min så legger ut link til den:) der har jeg linket til oprah og serendipity. Frrrozen frrrozen hot chocolate Tror jeg fant ut av det nå at man kan lage det enten med bare dette pulveret eller fra bunnen av:)
venus_ Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 (endret) Når jeg har lest ingredienslisten på det pulveret, så tror jeg du like godt kan bruke oboy. Edit: Ser nå at dette var jo ikke i nærheten av å svare på spørsmålet ditt engang Beklager. Endret 4. november 2009 av venus_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå