Pumba Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei Takk for at du tar deg tid til å lese For ca 1 år siden la jeg inn en pstav i armen (som varer i 3 år), det såg ut til å være ok å jeg merket ikke store forandringer. Likevel merket jeg en relativt stor endring i kroppen min, på tre mnd. (muligens fra noe før jeg la inn staven) gikk jeg opp hele 15 kg.. dvs. at jeg nå er 165 høy og 80 kg, noe som vel vil klasifisere meg som overvektig? Jeg har vært til undersøkelse hos legen min og var noe frustrert, jeg var plaget med treg mage og fikk ambefaling om kostholds endringer. Når det kom til vekoppgangen min henviste han meg til gynokolog for undersøkelse, siden jeg var bekymret for om det kunne være noe med p.staven (noe han mente var ulogisk). Hos gyn. ble jeg skjekket med ultralyd (underliv) som påviste en syste, denne var på størrelse med en 20 kr ca og han mente den var ufarlig. Kreftprøvene viste også dette.. Men kan den likevel være med på å forstyrre kroppen min? Jeg har nemlig hatt mye smerter i nedre del av magen og vært svært oppblåst. Jeg blir kvalm og opplever sterkere smerter ved samleie og når jeg strammer musklaturen i underlivet/mage som ved f.eks. orgasme. Jeg har nevnt dette til legen min, men så fant han det for godt å sykemelde seg så jeg har bare fått undersøk hos gyn som jeg nevnte. Jeg trener ca 3 ganger i uken i en time, spiser sunnere nå enn jeg noen gang har gjort (likevel er der nok behov for forbedring.. er 20 år... Jeg lurer mer og mer på om det kan være noe tarm relatert problemer, hele livet mitt har jeg hatt noe treg mage og har avføring ca 3 ganger i uken... jeg spiser mye frukt, fiber og regulerer med biola o.l. men dette virker ikke lengre... Noen som har noen råd eller tips til hva jeg kan ta opp med legen min for videre undersøkelser? Han er tilbake og jeg skal til lege i morgen... Håper noen tar seg tid til å svare! Ha en fin dag!
Pumba Skrevet 4. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg lurer litt på ta kontakt med en ernæringsfysiolog, noen som vet om legen kan henvise til en? Ingen som har erfaring med syster i underlivet..? Håper noen har no å si
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå