Periwinkle Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg har i den siste tiden oppdaget noe som kan være to eller tre små klumper i brystet som jeg er rimelig sikker på at ikke har vært der før. Det er ikke hele tiden jeg klarer å kjenne dem, da det virker som de flytter litt på seg, men når jeg kjenner dem så er det på innsiden av venstre bryst. I tillegg er det ømt. Er dette noe å bekymre seg for? Er det helt normalt, eller bør jeg sjekket det opp? Prøver å kjenne på det andre brystet mitt om det er likt der, men finner ingen slike klumper, så det er nok bare det ene brystet mitt.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg aner ikke. Men jeg ville uten tvil tatt en prat med legen.
Periwinkle Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg aner ikke. Men jeg ville uten tvil tatt en prat med legen. Jeg har tenkt på det, men samtidig så lurer jeg på om jeg kanskje overreagerer. Jeg er 19 år så sjansen for brystkreft er minimal. I tillegg så kan det jo hende det alltid har vært der. Jeg har også litt problemer med å gå til legen. ikke noe galt med fastlegen min, liker henne veldig godt, men jeg studerer for tiden og bor 5 timer unna fastlegen min, så må gå til en annen lege. Har tidligere hatt litt dårlig erfaring med leger, så kvier meg litt.
LaFemme Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Sånt er verdt å sjekke uansett. Synes jeg. Ville heller dratt til legen en gang for mye, enn en gang for lite.
HulaHoop Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg har ømme kuler i brystene mine, noe som viser seg å være kjertler. Har vært til både mammografi og ultralyd. Skal du snart ha mensen da? De kan gjerne bli litt mer ømme da, og kjertlene kan bli mer fremtredende. Men som de andre ovenfor her sier, det kan være lurt å gå til legen for sikkerhets skyld. Er jo godt å bli beroliget. Endret 5. november 2009 av HulaHoop
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå