Gå til innhold

Store og vonde kviser


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

I voksen alder (snart 40 år) er jeg blitt plaget med kviser. Og da mener jeg KVISER...De er store og smertefulle.

Nå trenger jeg noen gode råd fra dere. Har hørt at man kan bruke tannkrem, men dette kan huden få arr av. Har kjøpt en spesialkrem på Apotek tidligere, men denne funker dårlig. Noen erfaringer?? (skal kjøpe sinksalve og talkum på Apotek etter råd i dag)

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv hudpleie i fra MD formulations :)

Skrevet

Hvis man plutselig får kviser i en alder av 40 så kan det være mangel på sink i kroppen. Da hjelper det ikke uansett hva man smører på huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...