Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei. I voksen alder (snart 40 år) er jeg blitt plaget med kviser. Og da mener jeg KVISER...De er store og smertefulle. Nå trenger jeg noen gode råd fra dere. Har hørt at man kan bruke tannkrem, men dette kan huden få arr av. Har kjøpt en spesialkrem på Apotek tidligere, men denne funker dårlig. Noen erfaringer?? (skal kjøpe sinksalve og talkum på Apotek etter råd i dag) Takk for svar!
Frua Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Hvis man plutselig får kviser i en alder av 40 så kan det være mangel på sink i kroppen. Da hjelper det ikke uansett hva man smører på huden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå