Gå til innhold

Snoker du i badeskapene til folk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei ærlig talt - gjør noen i det hele tatt det? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleide å gjøre det når jeg var yngre, mest hos familie og slikt da. Følte meg mer "trygg" på dem etterpå, husker jeg. :ler:

Gjør selvfølgelig ikke det nå, da.

Skrevet
Hender det at du ser i skapet på badet til venner når du er på besøk? Bare av nyskjerrighet? Og hender det at du stjeler litt deodorant eller parfyme, eller andre ting derfra?

Har nok tatt en titt ja! :sjenert: Det er ikke noe jeg vanligvis gjør, men ja det har hendt.

Men det er ikke alltid jeg trenger heller. Moren til vennen min er skikkelig ufordiktig med private greier. Hun glemmer p-pillene sine på bade benken heletiden. Noen ville syns det ikke er så gale, men det er ikke med vilje. Vaniligvis er de gjemt bort.

Skrevet

Jeg skal innrømme at det har hendt når jeg har hatt en del øl først, men da aldri av nysgjerrighet men fordi det var noe jeg trengte å låne og ikke hadde hjernekapasitet til å spørre først :skaal:

En gang ødela jeg et helt solpudder som eksploderte utover vasken og gulvet :sukk:

Skrevet (endret)

Jeg ser at flere nevner at de har høyst private ting i de skapene..og da begynner jeg å bli nysgjerrig :sprettoy:

Nei da..men hva er det som er så hemmelig i badeskapet?

Jeg er fortsatt ikke en som graver i andres skap og det kommer jeg nok heller aldri til å bli...men det kunne på en annen side ikke ha brydd meg om andre så i mitt, ikke fordi jeg har noe å skjule i alle fall. (Da snakker jeg selvfølgelig ikke om folk som tar sminke uten å spørre, låner tannbørste eller deo etc..) men de må gjerne se hvis det er viktig for dem, for de finner neppe noe oppsiktsvekkende.

Endret av Anaconda
Gjest Cipheria
Skrevet

Hehe, det har eg faktisk aldri tenkt på at ein kan gjere. Reknar med der er tannbørste og tannkrem, det er ikkje akkurat spennande.

Skrevet

Nei, gjør ikke det gitt.. Kan hende jeg kan begynne å lete etter litt bomullpads hvis sminken har smurt seg ut (men da bruker jeg ofte dopapir), dopapir, eller muligens håndduker hvis det ikke henger noen.

Men jeg bryr meg fint lite om noen snoker i mitt skap.. oppbevarer ikke kondomer og graviditetstester på badet akkurat..

Skrevet
:ler: Nei, bevare meg vel - det har jeg ingen interesse av. Antar deres skap er som mitt - lett blanding av de shampoene som egentlig ikke var så gode likevel, samt diverse kremer og hårføner og....jaja, litt av hvert altså, men ikke noe jeg har interesse av.
Skrevet
Jeg ser at flere nevner at de har høyst private ting i de skapene..og da begynner jeg å bli nysgjerrig :sprettoy:

Jeg er fortsatt ikke en som graver i andres skap og det kommer jeg nok heller aldri til å bli...men det kunne på en annen side ikke ha brydd meg om andre så i mitt, ikke fordi jeg har noe å skjule i alle fall. (Da snakker jeg selvfølgelig ikke om folk som tar sminke uten å spørre, låner tannbørste eller deo etc..) men de må gjerne se hvis det er viktig for dem, for de finner neppe noe oppsiktsvekkende.

Enig! Skjønner ikke hva av interesse jeg skulle kunne finne i andre folks badeskap. Hva har dere i badeskapet som er så hemmelig, egentlig? Hvis jeg skulle snoke i andres skap, ville jeg valgt kjøkkenskapene i stedet. Mye mer spennende enn deodoranter og paracet.

Gjest lambada
Skrevet

hehe...nei! Er det vanlig eller? håper jeg virkelig ikke...

Skrevet
hehe...nei! Er det vanlig eller? håper jeg virkelig ikke...

:riste: Håper ikke jeg heller. Det er privat, uansett hvor lite privat det er.

Skrevet (endret)

-

Endret av fru hønemor
Skrevet

Jeg har gjort det EN gang, for 15 år siden. Det var da jeg var student, og leide et rom hos en rar, middelaldrende kvinne. Hun hadde et digert bad som jeg måtte låne når jeg skulle dusje. Jeg har aldri sett så mange skap på et bad før, veggene var liksom dekket med skap. Oppå benken rundt vasken sto det fullt av parfyme- og sjampoflasker av alle slag, det var vanskelig å komme til og få brukt vasken der. Jeg var bare nødt til å se hva som befant seg i alle skapene, og de var stapp fulle av sjampoflasker og flytende håndsåpe! Det var faktisk ikke noe annet der, ingen håndklær eller noe slikt. Kun sjampo- og såpeflasker, i alle verdens farger og fasonger. Mange var det brukt litt av. Jeg husker at jeg prøvde å telle hvor mange det var, det var flere hundre stykker.

Det rareste med historien er at damen ikke var spesielt renslig, hun luktet ofte gammel svette.

Skrevet

Folk oppbevarer gjerne medisiner og slikt i badeskapene. Og det er ikke alle som vil at andre skal vite alt om deres helseproblemer. Om man har graviditetstester og slikt liggende, og ikke vil at folk skal vite at man er prøver, så er det heller ikke kjekt med snokere.

Skrevet

Hva er det dere ser etter i andres skap?

Jeg hadde en artig opplevelse for mange år siden!

Jeg arrangerte en jentefest for noen venninner. Og selvfølgelig må man jo på do. Hun ene forsvant inn på do og kom ut igjen etter en stund....med svarte digre flekker under armene. -Hva i allverden har skjedd spurte vi. hun dro litt på det før hun svarte: ææh...jeg lånte litt av den deo`n som sto i skapet. Det var ikke deo men svart hårspray som jeg hadde kjøpt inn til et karneval!

Gjest Gjest_ærlig_*
Skrevet
Hva er det dere ser etter i andres skap?

Er nyskjerrig på om det er noe rart der feks en dildo, spennende parfyme, bartevoks, hårfjerningskrem til intimsonen, dyre vidunderkremer eller spenol.....You name it.

Vet at det er uhøflig å kikke. Er bare så utrolig nyskjerrig på å vite litt mer om folk. Og innhold i toalettskap forteller ofte ganske mye.

Skrevet
Hender det at du ser i skapet på badet til venner når du er på besøk? Bare av nyskjerrighet? Og hender det at du stjeler litt deodorant eller parfyme, eller andre ting derfra?

Ja :sjenert: Men på mitt bittelille bad er det åpen hylle så alle kan "snoke"

Gjest Gjest_Curly_*
Skrevet

Kommer litt an på hvem man er hos da, er det venninner så kan jeg godt åpne skapene og se om det er noe spennede kremer eller annet stæsj.. Hos folk jeg ikke kjenner så godt, nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...