Gjest Gjest ts Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Eg tenkte å lage kylling enchiladas til middag i dag, og eg kjøpte Old el paso sin dinnerkit då eg ikkje har vore borti denne retten før. Eg syns derimot at oppskifta på pakken er noko uklar, så eg lurer på om det er nokon er så kan gjere det litt meir forståeleg. Det står bland kryddermix, tomatpure og 1,5 dl varmt vatn til ein tomatsaus. På pakken står det at det følger med 1 tomatsaus, er dette eigentleg tomatpureen? I såfall, skal denne sausen ikkje koke, berre verte varm av at ein tar oppi varmt vatn? Vidare står det at eg skal tilsette halvparten av sausen og 2dl reven ost i kyllingkjøtet som er steikt. Dette skal koke. Har eg rett når eg tolkar det slik at osten skal blandast og smeltast inn i denne sausen/fyllet?
Gjest Gjest ts Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Eg tenkte å lage kylling enchiladas til middag i dag, og eg kjøpte Old el paso sin dinnerkit då eg ikkje har vore borti denne retten før. Eg syns derimot at oppskifta på pakken er noko uklar, så eg lurer på om det er nokon er så kan gjere det litt meir forståeleg. Det står bland kryddermix, tomatpure og 1,5 dl varmt vatn til ein tomatsaus. På pakken står det at det følger med 1 tomatsaus, er dette eigentleg tomatpureen? I såfall, skal denne sausen ikkje koke, berre verte varm av at ein tar oppi varmt vatn? Vidare står det at eg skal tilsette halvparten av sausen og 2dl reven ost i kyllingkjøtet som er steikt. Dette skal koke. Har eg rett når eg tolkar det slik at osten skal blandast og smeltast inn i denne sausen/fyllet? Skal lefsene varmast på førehand? Ser det er enkelte oppskifter som seier at ein skal varme dei opp som vanleg før ein tilsetter fyllet og legg dei i forma.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå