Donpedro Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg skal ha tk i en dings til å dele opp mango, det finnes visstnok. Men hvor i all verden kjøper man en sånn dings?
Gjest megvel Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Finnes ofte i fruktavdelingen i dagligvaren.
Donpedro Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Kikket på Ultra, men fant det ikke. Jeg mener også å ha sett i matbutikk. Men ikke nå som jeg skal kjøpe en, selvsagt.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 "Enklere liv" som Pingting linker til har mange butikker rundt omkring også.
Gjest meja Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Jeg har sett de har på Rema, ved fruktdisken.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Kjøpte på Meny i dag. 35 kr. Si fra om du ble fornøyd med den da Har gjort noen bomkjøp på "lure" kjøkkendingser opp gjennom...
Donpedro Skrevet 6. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2009 Den er ikke til meg. Men jeg kjenner flere som sier den er smart.
Gjest Gjest_Kvisten_* Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Kjøpte min på obs for 10kr:) Er veldig fornøyd med min, spiser mango nesten hver dag! Når du kjøper mangokutter, burde du sjekke at den "skålen" du setter mangoen fast i har så høye kanter at ikke alt safta renner ut. Har noen venner som ikke sjekket dette og da er det mangosaft over HELE benken når de bruker den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå