Gå til innhold

Fake pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ferdig med barn, og har om mulig ennå mindre pupper enn før. Er det noen som har erfaringer med silicon bryster eller annet?

Det handler ikke om lav selvfølelse eller selvtillit, bare at jeg har lyst ganske enkelt på større. Lyst til å føle meg mer feminin uten klær...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg opererte etter jeg fikk barn, valgte å ikke ta så mye i, slik at de skulle se mest mulig naturlige ut.. man kan ta dråpeformede proteser, da blir de ikke runde som to baller ;-)

Skrevet

Kona beskrev det samme som deg og hun valgte å gjøre det(4 år siden) før nr 2 kom til verden. Det ga hverken komplikasjoner eller uteblivende melk. Hun har ikke angret en dag siden heller. I dag tenker hun ikke på at hun har gjort det en gang.

Soje

Skrevet

Takk for svar. Hva slags type innlegg har dere, og hvor er det anbefalt å få det gjort?

Skrevet

Jeg har selv, og anbefaler det ikke til noen som ikke i utgangspunktet sliter med kroppen.

Puppene ble fine, de ser små og naturlige ut, jeg har ingen komplikasjoner, men de er ikke naturlige å ta på. Jeg har også tatt på en del silikonpupper i en annen sammenheng, og har enda ikke kjent noen som kjennes ut som pupper. Ser ikke bort fra at de som har mye pupper i fra før, får et bedre resultat, men lite pupper=lite vev til å dekke over protesefølelsen. Kirurgen påsto at jeg hadde bra dekning, og jeg var mye tynnere den gang. Verst er det når man ligger på ryggen og brystet klemmes på direkte, altså mot brystkassen, og når puppen får henge fritt mot hånden og man ikke klemmer mye på dem, kjennes det bra ut.

For meg var det verdt det fordi jeg ble kvitt kompleksene, men i seksuelle sammenhenger er de et problem for meg. Menn har reagert ulikt på dem, og jeg er redd for å la nye menn ta på dem fordi enkelte har vært i overkant ærlige om hva de synes.

Jeg ser at mange hevder at deres kjennes naturlige eller nesten naturlige ut, kanskje jeg er kritisk, men du bør i hvertfall tenke nøye over om konsistens er viktig for deg eller om deres utseende og størrelse er veldig mye viktigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...