Gjest TS Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Om jeg skulle ha plassert dette feil, beklager jeg I det siste har jeg begynt å grue meg for å gå på jobb. Jeg er også konstant sliten og trøtt. Det er ikke det at arbeidsplassen min i seg selv er fæl, for jeg har utrolig hyggelige kollegaer. Det har seg også slik at jeg konstant er alene på jobb (fordi det ikke er behov for flere om gangen). Da jeg kommer hjem er jeg så utrolig lei - noe som gjerne går utover humøret og kanskje samboeren i ny og ne også... Jeg gråter for ingenting. Og når jeg først har fri fra jobb klarer jeg ikke slappe av, fordi jeg går og venter på å få melding om at noen ikke kan jobbe - og da må jeg. I hvertfall føles det slik. Føler jeg blir litt tatt for gitt, at jeg "alltid" er tilgjengelig. Sier jeg nei så får jeg dårlig samvittighet. Samtidig får jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke har sett familien min på en stund pga jobb har kommet i veien, eller at jeg og min kjære kanskje ikke ser hverandre i det hele tatt i løpet av dagen. (Han jobber dagtid, jeg som oftest kveld). Jeg føler jeg ikke strekker til, og jeg er så utrolig sliten... Føler det meste er et ork. Har jeg møtt veggen? Eller er dette bare en vanskelig periode?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå