Gjest Gjest_minni_* Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei Jeg tok svineinfluensavaksine for 14 dager siden då eg jobber i helsevesenet. Samme kveld ble mannen min syk med feber, frysninger, kvalme, diare og senere litt vond hals. Dårleg ca 4 dag. Etterhvert har begge barna blitt syke med feber, slapphet vond mage og nå ekstrem tørr natthoste. Eldstemann har vert hjemme fra skolen i 1,5 uke nå. Pigg på dagen men hoster heele natten og inatt spydde han 3 ganger pga dette. Mandag ble jeg syk med vond hoste og voldsom tørrhoste. Lite feber. Har målt 38 en gang ellers rundt 37,5. Hva tror dere, er det svineinfluensa de har hatt og hva er det jeg har?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hei Jeg tok svineinfluensavaksine for 14 dager siden då eg jobber i helsevesenet. Samme kveld ble mannen min syk med feber, frysninger, kvalme, diare og senere litt vond hals. Dårleg ca 4 dag. Etterhvert har begge barna blitt syke med feber, slapphet vond mage og nå ekstrem tørr natthoste. Eldstemann har vert hjemme fra skolen i 1,5 uke nå. Pigg på dagen men hoster heele natten og inatt spydde han 3 ganger pga dette. Mandag ble jeg syk med vond hoste og voldsom tørrhoste. Lite feber. Har målt 38 en gang ellers rundt 37,5. Hva tror dere, er det svineinfluensa de har hatt og hva er det jeg har? Du er nok forkjøla ja, men du må ta med eldstebarnet ditt til legen temmelig kjapt. Det minner for mye om astma til at det kan overses.
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Ta deg en tur til legen....svineinfluensa kan være farlig for noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå