Gå til innhold

Nesten alle er borte


Eponine

Anbefalte innlegg

De tre, tidligere aller nærmeste... Min samboer i 2004, min mormor i 2006, og nå også mamma...Som døde plutselig på fredag mens jeg var i østerike.

Er nok fortsatt i sjokk og vantro.. så klarer ikke helt å innse hva som har skjedd.

Bare fryktelig rart.

Jeg vokste opp sammen med mormor og mamma, mormor som den autoritære foreldrerollen som tok seg av alt av praktiske gjøremål og oppdragelse.. Mamma som den emosjonelle støtten i alle år. Min samboer fra jeg var 16¨-24...

Så de aller aller nærmeste fra barndom, ungdomstid og tidlig voksen alder er nå borte (jeg er 29).. Og det er veldig veldig merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tre, tidligere aller nærmeste... Min samboer i 2004, min mormor i 2006, og nå også mamma...Som døde plutselig på fredag mens jeg var i østerike.

Er nok fortsatt i sjokk og vantro.. så klarer ikke helt å innse hva som har skjedd.

Bare fryktelig rart.

Jeg vokste opp sammen med mormor og mamma, mormor som den autoritære foreldrerollen som tok seg av alt av praktiske gjøremål og oppdragelse.. Mamma som den emosjonelle støtten i alle år. Min samboer fra jeg var 16¨-24...

Så de aller aller nærmeste fra barndom, ungdomstid og tidlig voksen alder er nå borte (jeg er 29).. Og det er veldig veldig merkelig..

Så skrekkelig fælt, kondolerer så meget med tapet av dine nærmeste. Får stikk av angst og tårer i øynene av å lese dette her, føler så med deg :( :( :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...