Gå til innhold

lave jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

jeg er lav. 158 cm lang bare! er det mindre eller mer pent? har det noe å si? -hvor går i så fall "grensa" (oppgi i antall cm/m takk) før man blir så lav at det betyr noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nikki_*
Skrevet
jeg er lav. 158 cm lang bare! er det mindre eller mer pent? har det noe å si? -hvor går i så fall "grensa" (oppgi i antall cm/m takk) før man blir så lav at det betyr noe?

du, jeg er bare 150 cm.Men ingen får fortelle meg at jeg ikke

er attraktiv av den grunn.Men jeg vil helst ikke være sammen

med noen som er veldig høye,for da virker jeg jo enda lavere enn

jeg er. Både høye og lave jenter er fint,ikke tenk så mye på det.

Utstråling,hvordan man fører seg og at man er tar vare på utseendet

sitt har mye mer å si enn hvor høy man er i cm!

:jepp:

Skrevet

Nei uff, jenter under 160cm er bare sooo last year. Få noen cm på kroppen denne vinteren, det er det som er "in".

Jösses...

Skrevet

Har det egentlig noe å si da? Selv er jeg 160 cm og har aldri hørt noe stygt om høyden min. Tviler på at noen tenker at lave jenter er stygt...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tipper at mange menn blir tiltrukket av lave jenter. Det får fram beskytterinstinktet i dem :)

Skrevet
Tipper at mange menn blir tiltrukket av lave jenter. Det får fram beskytterinstinktet i dem :)

Og utstyret vårt virker større...

Gjest Gjest_miranda_*
Skrevet
Nei uff, jenter under 160cm er bare sooo last year. Få noen cm på kroppen denne vinteren, det er det som er "in".

Jösses...

herre..håper det der var ironi fra din side.

bortsett fra å bruke høye hæler

og kanskje ensfargede klær er det lite man kan få gjort for å

påvirke høyden.

hvorfor skal man det uansett, om vedkommende tar vare på

utseendet sitt og er en fin person ellers også har mye

mer å si enn om man er høy eller lav.

Skrevet

Ja om du ikke forstod det så burde du kanskje se deg om etter et mer typ Donald Duck forum.

Syns bare det var det dummeste innlegget ever jeg noensinne har sett på forums opp gjennom årene.

Skrevet
Ja om du ikke forstod det så burde du kanskje se deg om etter et mer typ Donald Duck forum.

Syns bare det var det dummeste innlegget ever jeg noensinne har sett på forums opp gjennom årene.

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. :)

Skrevet

Å spørre om høyden gjør en mer eller mindre attraktiv? Hvorfor det i så fall? Det er mange som har preferanser der, noen liker lange ben og noen liker nette jenter. Er man veldig høy eller veldig lav, er det da interessant nok å finne ut hvordan preferansene fordeler seg?

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

jøsses, finn deg noe annet å gjøre enn å svare her da!

det er da akkurat som å spørre om feks; hva er finest av brunt og blondt hår. så klart et "dumt" spm fordi ingen av delene ER finest og folk mener forskjellig. men kanskje flertallet mener en ting, og at jeg som startet tråden synes det er interessant å høre hva. -må da være lov! vi er tross alt på et forum som heter generaliseringer.

det er bare et spm om utseende, basert på selvopptatthet, noe vi alle er i større eller mindre grad.

det jeg egentlig tenkte på var om man kunne bli så liten at det bare ser rart ut, og selv om man er aldri så pen så er det fortsatt størrelsen som dominerer inntrykket. vanskelig for meg i svare på, siden jeg sikkert ikke ser meg selv objektivt..

Skrevet

De aller fleste jeg har vært borti har vært 160-166 cm, men også 149 og 182 cm har fungert. Hun på 149 cm hadde jo dessverre litt praktiske utfordringer på besøk hos meg, hvor hyller etc er tilpasset min høyde, videre var det ikke gjennomførbart å gå hånd i hånd, men det hadde ingen innvirkning på hvor glad jeg var i henne. Det viktigste var at hun var komfortabel med den høyden naturen hadde gitt henne, sånn sett var hun "høyere" enn hun på 160 cm som stadig klaget over at hun ikke rakk opp til ting eller at alle "langbein" rundt henne gikk altfor fort.

I mine øyne er det mye viktigere at du selv mentalt godtar hvor lang du har blitt enn hvor mange cm du er.

Skrevet

Jeg er selv 174 og kunne ønske at jeg var litt lavere. Er ikke moro å være høy hele tiden heller.. Spesielt ikke når man har en ekstrem kjærlighet til høye heler og han du elsker er like høy som deg på strømpelesten.

Tror man alltid vil ha det man ikke kan få jeg. Høye vil være lavere, og lave vil være høyere. Må jo alltid ha noe å strebe etter vettu :lur: hihi

Skrevet
Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. :)

Klart det gjør, dumme spørsmål gir dumme svar. ;)

Skrevet

Jenter som blir høyere enn deg når de går med høye hæler er en smule avmaskuliniserende, så lave jenter (innenfor rimelighetens grenser) er fint.

Om det er "hot" eller ikke ... Uh. Jeg tror ikke det avgjøres av høyde, mer av proporsjoner og ansikt og sånn. De er dog som regel søtere enn de høye og skumle.

Skrevet

Ikke gjør lav høyde til et problem, det er nok i ditt hode problemet sitter.:)

Skrevet

En jentes høyde er i likhet med en god del andre fysiske attributter totalt irrelevant med tanke på om hun er hot eller ikke.

Skrevet

Min mor, som er i begynnelsen av 50-årene er knappe 160 (hun er filipinsk), og blir stadig sjekket opp av menn som er både 10 og 15 år yngre, fordi hun ser så ung og søt ut. Jeg er like høy og har aldri fått klager på høyden min. Kanskje snarere tvert i mot, flere av de jeg har vært sammen med, synes at det er søtt at jeg er "så lita". Tror at det kan forsterke beskyttelsesinstinktet som er sentralt hos flere gutter/menn.

Skrevet (endret)

Jeg er 157, og har aldri tenkt tanken at lave jenter kan være stygt. Hvorfor skulle jeg det?

Endret av The Kitten
Skrevet

Personlig så foretrekker jeg litt høye og røffe damer. De små blir jeg litt redd for at jeg kan ødelegge ved et uhell. Men de er veldig søte, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...