Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Dette har skjedd to ganger nå..det kommer opp maaaaange mailer på innboksen min om at jeg ikke kunne sende den mailen til en gammel adresse som sikkert ikke funker. Men mailene som visstnok inneholder virus har blitt sendt mange ganger til en del av de på kontaktlista mi, og jeg synes det er kjempeekkelt at mailer blir sendt fra meg uten at jeg vet hvordan det har gått for seg! Noen som har opplevd det samme og vet hvordan man får stoppet dette? Flaut og kjedlig å sende masse virusmailer til gamle venner som står i kontaktlista, men som jeg knapt har kontakt med lenger...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men følger spent med på denne tråden. Akkurat det samme skjer nemlig hos meg. Det startet for to dager siden med at jeg fikk mail fra ei venninne (trodde jeg) og så har den mailen blitt videresendt til alle mine kontakter. I tillegg får jeg opp meldinger om at jeg har logget på fra annen maskin (jeg har ingen annen maskin i bruk, har ikke hatt det på flere år). Hva skjer? Håper noen kan hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Hva med å legge ned mailen? Jeg sluttet å bruke Hotmail for flere år siden, Hotmail stinker. Gmail er mye bedre og sender ikke snikete virusmail til vennene dine! Jeg fikk selv sånne mailer for noen år siden av en bekjent, det var kjempeirriterende. Da jeg sa fra til henne fikk jeg til svar: Og hva syns du jeg skal gjøre med det? Det er ikke som om jeg gjør det med vilje.
Amalie_85 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Prøv å bytt passord. Det vet jeg har hjulpet for mange.
Gjest Mailreader Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Ta det med ro, det er ikke Hotmail-kontoen din som sender dette. Dette sendes trolig ut fra virusinfiserte pcer som av forskjellige grunner har din mailadresse i lista. Hvem som helst kan sende med deg som avsender (falsk avsender ja), men du vil da få responsen fra alle som mottar dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå