Gå til innhold

Be typen om å intimbarbere seg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i et forhold med en kjekk gutt som er flink i senga og sjelden "krever" noe av meg. Men det er en ting jeg ikke liker, han barberer seg ikke godt på pungen eller rundt, noe jeg liker veldig godt på gutter!

Men nettopp fordi han ikke "krever" at jeg barberer meg og han har sagt at jeg er fin som jeg er (stusser litt på kantene) så syntes jeg det er litt ego av meg å spørre.

Vet jo også at det i så fall vil være litt jobb for han å holde det glatt/nesten glatt.

Tenker litt på dette her, vet jeg høres litt ego ut men noen som vet hvordan jeg kan spørre han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal spörre om ikke han kan gjöre det jeg. Blir han furten eller sier nei, så har du iallefall spurt.

Man må ikke väre like i ett forhold. Vet om flere gutter som selv liker å väre glattbarberte, men som likevel foretrekker jenter med litt hår mellom beina - og motsatt.

Skrevet

Dere kan jo gjøre det til en liten lek også da :) kan jo foreslå du kan barbere han!?

Mange gutter mister fokuset så fort det er noe til deres fordel.. si til han at du kunne godt se for deg at det hadde vært deiligere for deg å gå ned på han hvis han var barbert :) da kommer han sikkert til å ha det i tankene..

Det er bare til å ta det opp...kanskje du blir overrasket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...