Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hva synes dere om menn som strikker?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Hva synes dere om menn som strikker? Jeg må si at jeg aldri har sett en mann som strikker.. for meg er det egentlig en dameting av en eller annen grunn:p
Gjest Marlo Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Hva er det å synes? Skjönner ikke problemstillingen eller spörsmålet. Det er da en hobby/interesse som alt mulig annet rart
Cata Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Har aldri sett noen (kun lest om Kaffe Fassett), men strikking er jo en hobby som så mye annet så jeg ville bare syntes det var koselig om jeg faktisk hadde truffet en mann som drev med det.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Kaffe Fassett er jo en berømt strikkemann
Sissan Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Kommer litt an på hva og hvordan tror jeg. Syns det er kult med ungdommen her som sitter og strikker kule luer i allefall.
Quirr Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Min svigerfar strikker de flotteste plagg; sokker, avanserte gensere (VM og OL-genesere bl a.), duker (!) mm. Utrolig stilig!! Skulle det være noe galt i det siden du spør? Ha en fin høstkveld, med eller uten strikketøy!
Bellatrix Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Høres praktisk ut. Da kan han jo bare strikke seg et par sokker hvis han fryser på beina. Jeg strikker ikke selv, men det ser veldig ålreit ut å kunne.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Hva synes dere om menn som strikker? Fantastisk.hvorfor ikke? er nok noen som reagerer,men det har vel noe med at de ikke har fulgt med. Før i tiden lærte gutta o strikke på skolen. Vet ikke hvordan det er i dag. En hobby på lik linje med noe annet. tror det er like mange menn som strikker,som det er kvinner som reparerer bil.
Gjest Libuse Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 he he prøvde å lære eks-kjæresten min det, men han ga opp nesten med en gang. Men han var veldig søt der han satt superkonsentrert med strikkepinnene
Gjest Gjest_Kjell_* Skrevet 3. november 2009 #14 Skrevet 3. november 2009 Hva synes dere om menn som strikker? Gay
leirbål Skrevet 3. november 2009 #15 Skrevet 3. november 2009 Jeg kjenner to menn som driver med håndarbeid. En broderer bunader. Det ser ganske artig ut, for han ser veldig barsk og råbarket ut. En annen mann strikker nydelige ting. Og ingen av de er hverken femineine eller homofile, som mange har som fordommer.
Cordelia Skrevet 3. november 2009 #16 Skrevet 3. november 2009 Artig Var flere gutter som fikk strikkedilla på folkehøyskolen. Ble mange kreative løsninger.
Gjest Chiffon Skrevet 3. november 2009 #17 Skrevet 3. november 2009 De to mennene jeg vet om som strikker er homofile. Ikke det, det var bestefaren min som lærte meg å legge opp, og så vidt jeg vet er han lite homofil.
heipådeg123 Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 Syns det er litt kult jeg! Fint at man kan være kreativ
Gjest Problematique Skrevet 3. november 2009 #19 Skrevet 3. november 2009 Kjenner (dessverre) ikke noen menn som strikker eller driver med annet håndarbeid, men jeg synes det er kult om gutta driver med sånt
Gjest emmeline Skrevet 3. november 2009 #20 Skrevet 3. november 2009 Jeg ville synes det var meget spesielt med en mann som strikket (men har foreløpig ikke hørt om noen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå