Gjest Gjest_forvirra_* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg har aldri hatt helt regelmessig mens, men er bare snakk om noen dager i forskjell. Men nå har det tatt helt av. Først gikk det to mnd fra jeg hadde mensen til jeg fikk neste mens. Dette skjedde to ganger. Så fikk jeg mensen igjen etter bare to uker og så gikk det to uker til og jeg har nå fått mensen på nytt. Hva er det som skjer? Jeg går hverken på p-piller eller noe annet som kan ha forårsaket dette. Har tatt angrepillen en gang før, men det er snart et år siden. Hva er det som skjer med menssyklusen min? Er dette normalt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå