Gå til innhold

Dele flyttebil strekning Bergen- Trondheim, Trondheim, Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Hei!

Er det noen som skal flytte fra Trondheim- Bergen rundt 10 desember som er interessert i å kjøre leiebilen tilbake? Jeg skal flytte fra Bergen til Trondheim og tenkte å leie en stor varebil fra Europcar. Det er mye billigere om man leverer bilen på samme sted som man hentet den, så hvis noen skal flytte vil jeg anbefale å slå til på dette ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Er det noen som skal flytte fra Trondheim- Bergen rundt 10 desember som er interessert i å kjøre leiebilen tilbake? Jeg skal flytte fra Bergen til Trondheim og tenkte å leie en stor varebil fra Europcar. Det er mye billigere om man leverer bilen på samme sted som man hentet den, så hvis noen skal flytte vil jeg anbefale å slå til på dette ;)

Det finnes en nettside hvor man kan avtale slike ting, www.returbil.no :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_ally_*
Skrevet
Hei!

Denne her skulle jeg helt klart sett før. Sliter med det samme, at det er så vanvittig dyrt med flyttebil en vei

Skrevet

Hehe vi vurderer å flytte til bergen fra trondheim, men det blir ikke før etter jul :) men dette var jo ikke en dum idè.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Vi har en 12 kubikk leiebil som må tilbake til Trondheim fra Bergen 15.august 2010 om noen er interessert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...