Gå til innhold

Enda et rompespørsmål!

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

:wink:

Jeg skrev et innlegg om silikon i rompa her... :kgblunk: Og fikk mange svar. Bl.a flere som ikke anbefalte det pga belastning, osv. Men så kom jeg til å tenke på alle disse kjendisene som fyller opp leppene med collagen, osv.... Er det ikke mulig å gjøre det i rompa også da? :hoho:

Dette innlegget var faktisk seriøst ment, men jeg måtte le litt for meg selv da jeg leste gjennom det! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jaheira
Skrevet

Hei GreenSky!

Jeg håper ikke du føler at dette svaret er useriøst, for det er det ikke -

har du noengang prøvd å trene opp rumpa di?

Rumpemusklen er den største vi har, ergo fullt mulig å forme!

Har du ikke anlegg til sprett er det ikke sikkert du får det akkurat som du kunne ønske ideelt sett - men mye kan gjøres.

Styrketrening er stikkordet!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei til Jaheira halvalv! :)

Jo, jeg har prøvd å trene opp rompa ja, men... Den er fremdeles altfor liten! :(

Skrevet

Da må du trene mer , med tyngre vekter/slite deg mer ut. Rompa kommer med trening den nemlig, den er nemlig en muskel som kan trenes opp, i motsetning til lepper og bryster....

Gjest Jaheira
Skrevet

Kanskje du kan fortelle meg hvordan du trener?

Det har alt å si!

Og - med "liten", mener du flat..?

Skrevet

Det sier seg selv at det er STOR forskjell fra å sprøyte inn Collagen i leppa, og i rumpa! Rumpa er kanskje litt større? Og den er vel litt utsatt for div. belastninger i forhold til leppene? Dessuten er Collagen en midlertidig løsning.

Du må nok trene, og det hardt. Du vil aldri få sprettrumpe uansett, så du må nok bare slå deg til ro med det du har.

Jeg vet hvordan det er, jeg har selv liten rumpe. Good Luck!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...