Gjest litt dårlig Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hei. Jeg drakk vann fra et offentlig toalett på en fergekai i går kveld (vet at det ikke er lurt, men jeg "måtte"), etter dette ble jeg utrolig kvalm og kastet opp resten av dagen. Jeg var ute å kjørte bil etterpå, følte meg helt fin utenom kvalmen, men konsentrasjonen datt ut hele tiden og jeg krasjet. I dag føler jeg meg elendig og har blodig avføring. Noen som vet hva dette evt kan være? Legen min har stengt nå, burde jeg dra på legevakten?
Gjest Marlo Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg ville ikke drukket vann fra et toalett da först og fremst. Jaja, du har sikkert bare formulert deg litt feil Regner med at du drakk fra springen og ikke toalettet. Hvorfor er det ikke lurt å drikke vann fra springen her i Norge? Har jeg aldri hört noe om för.
Gjest litt dårlig Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg ville ikke drukket vann fra et toalett da först og fremst. Jaja, du har sikkert bare formulert deg litt feil Regner med at du drakk fra springen og ikke toalettet. Hvorfor er det ikke lurt å drikke vann fra springen her i Norge? Har jeg aldri hört noe om för. Eh, ja. Jeg drakk fra springen, ikke selve toalettet Jeg vet ikke, men da jeg ble dårlig fikk jeg beskjed om at jeg aaaaldri burde drukket vann derfra, men hvorfor vet jeg ikke. Ble dårlig, og ble litt irritert av sånn etterpåklokhet og "told you so".. Heh
Gjest wahaj Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Hei. Jeg drakk vann fra et offentlig toalett på en fergekai i går kveld (vet at det ikke er lurt, men jeg "måtte"), etter dette ble jeg utrolig kvalm og kastet opp resten av dagen. Jeg var ute å kjørte bil etterpå, følte meg helt fin utenom kvalmen, men konsentrasjonen datt ut hele tiden og jeg krasjet. I dag føler jeg meg elendig og har blodig avføring. Noen som vet hva dette evt kan være? Legen min har stengt nå, burde jeg dra på legevakten? Blodig avføring kan være mye rart. Har du det i flere dager bør du sjekke det hos legen. Kan gi deg denne linken, så kan du lese litt : Blodig avføring
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Vann ombord på båter er lagret i tanker, og er aldri så ferskt som vannet vi får fra springen hjemme. Det vil være flere, og andre, bakterier i slike tanker enn i ferskt vann, som vår mage ikke er vant til. Derfor skal man ikke drikke slikt vann. Jeg vil tro det er en form for matforgiftning du har fått, og du bør absolutt søke lege. De vil sikkert ta en prøve av avføringen din og, for å undersøke hva slags bakterier som gir deg trøbbel. Det er sikkert ikke alvorlig, og du vil få medisiner som gjør deg fort frisk igjen.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Ser nå at du ikke drakk vannet ombord på båten, men på kaien. Da vil jeg tro vannet der ikke er rent, kanskje ikke tilknyttet et offentlig vannverk. Muliggens var kranen i vasken forurenset, veldig trolig dersom det var inne på toalettet og rengjøringen så som så....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå