Gjest frisk? Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Bor på Østlandet. I barnehagen er det tomt, bare halvparten av barna og personale er der. På skolen mangler halve klassen til barnet mitt. vi er syke, men vet ikke hva det er. venner av oss er syke, halve facebooksiden... er dette svineinfluensa`n eller er det sånn hver høst? hysteri? vi har heller ikke fått post i flere dager, virker som om postbuden er syk eller de som sender posten... noen som opplever lignende????
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Når halvparten av barna og personalet er der, er ikke barnehagen tom Den er faktisk halvfull, eller halvtom ettersom hvordan du nå liker å se på det. Det er ekstra mange syke nå i forbindelse med svineinfluensaen, og om folk blir syke, må de holde seg vekke ganske lenge. Folk er også ekstra paranoide, og holder seg hjemme for sikkerhets skyld.
Gjest frisk? Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Barnehagen og alt er jo selvfølgelig ikke helt tomme, men kjennes tomme sammenlignet med normalt. litt spooky det hele synes jeg. vi har sikkert alle sett for mange filmer... 1åringen min blir forresten verre fra time til time. feberen stiger...får se om jeg må kontakte legen snart
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 I barnehagen hvor jeg jobber, har det vært veldig lite sykdom i høst, sammenliknet med andre år. Og heldigvis for det. Så får vi se hvor lenge det varer... *krysse fingre*
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Bor i Haugesund, og har ikke hørt om noen som er syke faktisk.
Gjest Gjest_Student_* Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg er en frisk og rask student
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå