Gjest Gjest_mona_* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hei, hadde litt røff sex på lørdag, og i dag tirsdag blør jeg fremdeles fra skjeden, og det gjør skikkelig vondt å sette seg ned osv. er dette noe jeg burde få sjekket, eller kan det skje innimellom? er litt nervøs, da dette aldri har skjedd før.. tusen takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Hei, hadde litt røff sex på lørdag, og i dag tirsdag blør jeg fremdeles fra skjeden, og det gjør skikkelig vondt å sette seg ned osv. er dette noe jeg burde få sjekket, eller kan det skje innimellom? er litt nervøs, da dette aldri har skjedd før.. tusen takk for svar! Blødning etter samleie kan i verste fall være fordi penis har kommet borti en svulst, svulstvev er ofte sårbart og har mange blodkar. Det er den sjeldne forklaringen, og jeg hadde ikke fått panikk av et engangstilfelle, særlig siden det var røff sex og det gjør vondt i området. Men, lettblødende er det også mange som er, og hos noen følger det et mønster av hormonsvingninger, at vevstypen som er inni livmorhalsen følger litt med på utsiden av tappen, at det kan være polypper eller vorter osv som blør lettere, blant annet. Siden det gjør vondt å sitte, tenker jeg at du kanskje har blitt øm og kanskje fått en liten rift/blitt sår i åpningen? Kanskje du kan se hva som blør med et lite håndspeil hvis det er overflatisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå