Gjest Gjest_Gulltopp_* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Sist lørdag gjennomførte jeg en særdeles hard treningsøkt. Jeg løp 3 km i motbakke på 20 minutter, så fort jeg klarte. Er i god form og har trent masse bakkeintervaler i sommer og høst, men første gang jeg gjennomførte en sånn økt. Jeg ble veldig sliten (naturlig nok) og kjente jeg fikk vondt neders i magen på slutten. Da jeg jeg kom hjem så jeg at jeg hadde blødd litt, og det kan ikke være mensen for den var jeg nettopp ferdig med. Blødde litt til, friskt blod, på lørdag og spottet litt på søndag og i går. I dag er det normalt igjen. Det jeg lurer på er om hardtrening kan framprovosere blødninger? Burde kanskje gå til legen... Men nå er det jo fint igjen, og ingen smerter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå