Gå til innhold

P-piller


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tar alltid p-pillen rundt kl. 9 om kvelden, men i går glemte jeg brettet, og kom ikke hjem før i dag kl. 12. Altså 3 timer forsinket, og jeg er ikke regnet som 100% beskyttet lenger.

Tok pillen kl. 12, men skulle jeg også tatt en kl. 9 nå i kveld (når jeg vanligvis tar den), slik at det blir to piller på èn dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å gjøre det mer forståelig, tar jeg den altså vanlig kl. 21, men i dag tok jeg den kl. 12 (formiddag).

Skrevet

Takk for svar. :) Da tok jeg en til nå.

Stemmer det at jeg ikke er beskyttet igjen før om 1 uke?

Skrevet

Det spørs hvilken uke du er i, les i pakningsvedlegget ditt

Skrevet

Cerazette, så alle p-pillene har likt hormoninnhold. Da spiller det vel ingen rolle hvilken uke jeg er i.

Skrevet
Her står det at du må bruke kondom de neste 7 dagene ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...