Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg vurderer sterkt å få operert bort poser under øynene,og hengene øyne på øvre øyelokk. Det er ganske utpreget til meg, delvis alder,men det er en svaket hos alle i afam. Så første tegna rundt 30 år,men nå er det ille. Vil tro at jeg ser 15.20 år eldre ut. Jeg har kjøpt meg briller for å skjule det meste. En slik operasjon vil gjøre innhogg i økonomien,og det må planlegges i forhold til ferie osv. Nå har jeg skjekket noen få steder og ser det er dyrt. Nå er det jo slik at prisene varierer hvor det er i landet,husleie osv. Det er nok ikke slik at de dyreste har de beste legene. Spørsmålet mitt er: har noen tatt denne opersjonen, og hva betalte dere?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg har operert øvre øyelokk, og fikk dette dekket fordi det hemmet sidesynet. Dette må legen din vurdere, og event. henvise deg til et sted som har avtale om dette inngrepet med din helseregion. Om det finns medisinske grunner for å fjerne nedre øyelokk, er jeg usikker på. Men snakk med legen om dette. Tror fjerning av øvre øyelokk kostet ca. 12000 for 3 år siden. Og rekonvalensen var helt uproblematisk. Fikk ikke engang blåmerker, og hadde kun en tynn stripe med tape over snittet. Tror jeg var på jobb etter en uke. Resultatet ble veldig bra. Nå ser jeg våken og opplagt ut, og øyemakeup har blitt gøy igjen. Og arret syns ikke om man leter aldri så godt. Håper det ordner seg for deg. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg vurderer sterkt å få operert bort poser under øynene,og hengene øyne på øvre øyelokk. Det er ganske utpreget til meg, delvis alder,men det er en svaket hos alle i afam. Så første tegna rundt 30 år,men nå er det ille. Vil tro at jeg ser 15.20 år eldre ut. Jeg har kjøpt meg briller for å skjule det meste. En slik operasjon vil gjøre innhogg i økonomien,og det må planlegges i forhold til ferie osv. Nå har jeg skjekket noen få steder og ser det er dyrt. Nå er det jo slik at prisene varierer hvor det er i landet,husleie osv. Det er nok ikke slik at de dyreste har de beste legene. Spørsmålet mitt er: har noen tatt denne opersjonen, og hva betalte dere?dytter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå