Gjest shakeitlikejello Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Inspirert av tråden nedenfor lurer jeg på denne Matis fuktmasken Min fuktfattige, urene og rødlige hud trenger en fuktmaske. Decleor reagerer jeg litt på. Noen erfaringer?
Vill&Vakker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er også nysgjerrig på denne masken. Ingen som har prøvd den?
mari4ever Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er også nysgjerrig på denne masken. Ingen som har prøvd den? Jo! vettuka det e den beste fuktighetsmasken eg har prøvd:) Matis e et merke eg elske. all den tørre huden min rundt nesen e vekke og røde partier når eg bruke denne fuktighets masken på nr. 2 komme moisture defense av MD formulations
Gjest :) Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jo! vettuka det e den beste fuktighetsmasken eg har prøvd:) Matis e et merke eg elske. all den tørre huden min rundt nesen e vekke og røde partier når eg bruke denne fuktighets masken på nr. 2 komme moisture defense av MD formulations Enig! Trodde Decleor hydra floral var den beste, men Matis sin er hakket bedre;) Men gud bedre den er dyr! Noen som vet hvor den kan fåes til en (relativt) fornuftig pris?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Enig! Trodde Decleor hydra floral var den beste, men Matis sin er hakket bedre;) Men gud bedre den er dyr! Noen som vet hvor den kan fåes til en (relativt) fornuftig pris? Hvor kan jeg få kjøpt den i det hele tatt da? Kanskje feelunique, strawberrynet eller lookfantastic har den?
mari4ever Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Enig! Trodde Decleor hydra floral var den beste, men Matis sin er hakket bedre;) Men gud bedre den er dyr! Noen som vet hvor den kan fåes til en (relativt) fornuftig pris? aldri prøvd den fra Decleor, men hørt mye bra om den ja. den e dyre, men verdt det syns eg:D kan kjøpa ann på Feelunique
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå