Gå til innhold

P-ringen langt nede


Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel slik at p-ringen har god effekt uavhengig av plassering, men jeg begynner å lure litt når mannen reagerer på at den er maks et par cm unna åpningen? Har det noe å si?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizette
Skrevet

Jeg brukte p-ring et års tid, og opplevde også at den "skled" litt ned. Legen min sa at det ikke spilte noe rolle, det viktigste var at den var inne.

Men hvis du synes det er ubehagelig for eksempel når dere har sex, så mener jeg å huske at man kan ha den ute en time om dagen eller noe sånt uten at det er noe problem. (Jeg pleide i hvert fall å ta den ut hver gang vi hadde sex fordi jeg hadde hørt at det ikke skulle være noe problem, og jeg ble ikke gravid mens jeg brukte den.)

Mulig du kan finne mer informasjon om dette hvis du søker på Nuvaring i Felleskatalogen!

Skrevet

Takk for svar. :)

Ok, da går jeg ut fra at det går bra. :)

Det er like vanlig med mellomblødninger på p-ringen som på p-pille, ja?

Skrevet

du kan ha p-ringen ute i 3 timer,

og jeg har mellomblødning på p-ringen, tror d e like vanlig med alle p-ting, mn jeg synes min varer så lenge, hvor lenge varer din og blør du mye?

Skrevet
Jeg brukte p-ring et års tid, og opplevde også at den "skled" litt ned. Legen min sa at det ikke spilte noe rolle, det viktigste var at den var inne.

Men hvis du synes det er ubehagelig for eksempel når dere har sex, så mener jeg å huske at man kan ha den ute en time om dagen eller noe sånt uten at det er noe problem. (Jeg pleide i hvert fall å ta den ut hver gang vi hadde sex fordi jeg hadde hørt at det ikke skulle være noe problem, og jeg ble ikke gravid mens jeg brukte den.)

Mulig du kan finne mer informasjon om dette hvis du søker på Nuvaring i Felleskatalogen!

3 timer :-)

Min sklei ikke ned, den satt "på plass".

Skrevet

Dette er første p-ringen min, som jeg har hatt inne i to uker, så dette er muligens bare pga jeg nettopp har begynt med den. Jeg har vel hatt blødninger i en ukes tid nå, ikke mye- men nok til at det blir lys farge på papiret når jeg er på do.

Skrevet
Dette er første p-ringen min, som jeg har hatt inne i to uker, så dette er muligens bare pga jeg nettopp har begynt med den. Jeg har vel hatt blødninger i en ukes tid nå, ikke mye- men nok til at det blir lys farge på papiret når jeg er på do.

Det hadde jeg også med den første ringen min, hadde vel småblødninger nesten fram til mens, så slutta det. Samme med veldig mens blødninger og smerter, men de kom igjen etter noen mnd med ringen.

Etter fødselen skal jeg begynne på p-ring igjen, for det var noe av det enkleste og sikreste jeg har brukt. Mye enklere enn p-piller for glemske folk :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...