Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 skal levere inn en avfringsprøve til legekontoret, men fikk ingen info, bare levert ut et glass som det skal leveres i. Hvor mye skal oppi? er det en sånn skje? eller? hvordan får jeg "henta den opp"? kanskje dumme spørsmål, men jeg trenger virkelig svar!
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 ca 20gram trenger de, er vel et par skjeer. Ha masse papir i do sånn at bæsjen ikke detter nedi dovannet. Lykke til
Gjest Nattvette Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Har aldri gjort det sjøl, men ser for meg at det ikkje skal vært borti do-vannet, så du må nok "fange det opp" før det skjer. Tror ikkje du trenger veldig mye i glasset.
Gjest miff Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 skal levere inn en avfringsprøve til legekontoret, men fikk ingen info, bare levert ut et glass som det skal leveres i. Hvor mye skal oppi? er det en sånn skje? eller? hvordan får jeg "henta den opp"? kanskje dumme spørsmål, men jeg trenger virkelig svar! Du kan f.eks. legge masse papir i skåla, slik at det "lander" på noe, og ta det opp med skjeen fra der.... Ikke spesielt delikat, men sånn er det. Hvor mye du skal ha vet jeg ikke, men greit med såpass mye at man kan få "vurdert" noe ut av det.
leirbål Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Fulgte det ikke med to små glassplater? Du skal ta bittelitt på den ene, og klemme den flat med den andre. Hvis ikke, har du noe engangsbestikk? Du kan ta imot avføringen med et tykt lag dopapir og skrape bittelitt oppi glasset. De trenger veldig lite, så en teskje er mer enn nok.
Gjest ts Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Fulgte det ikke med to små glassplater? Du skal ta bittelitt på den ene, og klemme den flat med den andre. Hvis ikke, har du noe engangsbestikk? Du kan ta imot avføringen med et tykt lag dopapir og skrape bittelitt oppi glasset. De trenger veldig lite, så en teskje er mer enn nok. jeg fikk bare med et rør, med en pinne oppi med en liten skje på enden. så det skal ikke være borti dovannet i det hele tatt?
-Fisken- Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Eller så kan du holde glasset opptil anus, slik at glasskantene er utenfor og rundt. Litt vrient, men det funker.
leirbål Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 jeg fikk bare med et rør, med en pinne oppi med en liten skje på enden. så det skal ikke være borti dovannet i det hele tatt? Da kan du ta et par skjeer oppi røret. Og nei, det du leverer inn bør ikke ha vært borti hverken papiret eller vannet.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Bruk f. eks en papptallerken. Funker bra det. Er rett som de andre sier, avføringen skal ikke ha vørt i vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå