Gå til innhold

fryse ned saus?!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drikker ikke melk og har 1,5 L i kjøleskapet.... hmm, hva skal jeg bruke den til:)?

Kan jeg lage sausene jeg har i skapet og fryse dem? hehe, snakk om å bruke opp varene..hehe:) Det er jo kjekt å ha ferdig saus da..det er jo så kjedelig å lage!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fryst ned hvit saus tidligere, det gikk helt fint.

Skrevet

hva med bernesaus og peppersaus? hadde vært kjekt å bare kunne varme det i microen;)

Skrevet

Jeg har prøvd brun saus, det gikk fint, men den ble litt kornete. (Smaken var den samme.) Når det gjelder bernaise, vil den kanskje skille seg? Jeg er ikke sikker.

Skrevet

Jeg pleier å fryse ned all slags saus i isterningsposer.

Det hender at den ikke blir helt fin når jeg varmer den opp igjen (brunsaus som andre sier over, kan bli kornete etc), men jeg pleier å ha oppi en däsj med flöte så går det som regel bra =)

Skrevet

Hva med å fryse ned hele melka?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...