Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg har vært hos legen flere ganger, og de kan ikke hjelpe meg. Derfor spør jeg her... Det føles som om jeg har en klump i halsen, spes om morgenen. Jeg svelger og svelger og det er utrolig ubehagelig. I tillegg har jeg masse slim som det kjennes ut som er fra nesa og ned i halsen, på innsiden liksom. Jeg greier nesten ikke å snakke om morgenen, spes ikke si M eller N. Og det er ikke fordi jeg er tett i nesa. Jeg føler jeg må ha munnen oppe pga reduserte luftveier på en måte. Jeg begynner å hoste med en gang jeg legger meg ned. Hva kan dette være? Vært sånn i flere uker nå
sebra Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 jeg har det jeg og.men ikke sånn at jeg ikke får puste nesten. men ekkelt er det. føles som det er en slimklump som sitter fast i svelget el no.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå