Gå til innhold

klump i halsen?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos legen flere ganger, og de kan ikke hjelpe meg. Derfor spør jeg her... Det føles som om jeg har en klump i halsen, spes om morgenen. Jeg svelger og svelger og det er utrolig ubehagelig. I tillegg har jeg masse slim som det kjennes ut som er fra nesa og ned i halsen, på innsiden liksom. Jeg greier nesten ikke å snakke om morgenen, spes ikke si M eller N. Og det er ikke fordi jeg er tett i nesa.

Jeg føler jeg må ha munnen oppe pga reduserte luftveier på en måte. Jeg begynner å hoste med en gang jeg legger meg ned.

Hva kan dette være? Vært sånn i flere uker nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det jeg og.men ikke sånn at jeg ikke får puste nesten. men ekkelt er det. føles som det er en slimklump som sitter fast i svelget el no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...