Rime Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg er syk. Og etter å ha googlet litt rundt, synes jeg symptomene kan passe med både svineinfluensa, omgangssyke og matforgiftning. Hvordan skille mellom disse? Jeg har feber, kroppsverk, bare sover, kvalme, litt oppkast og diaré og greier ikke å spise noe. Jeg var på tur sammen med ei venninne i helgen og hun ble dårlig rett før meg, få timer etter at vi hadde spist en kyllingrett som ikke var helt gjennomstekt. Derfor jeg tenkte på matforgiftning. Hun kastet opp i ett sett, mens jeg hadde sterke magesmerter og var utrolig kvalm. Men samtidig føler jeg at jeg har influensasymptomer. Urk. Iom feber, frysninger og kroppsverk.
Gjest megvel Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Anbefaler deg å ringe legen din med en gang de åpner i morgen, der burde de kunne gi deg et svar
Rime Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Anbefaler deg å ringe legen din med en gang de åpner i morgen, der burde de kunne gi deg et svar Ja... Jeg tenker bare Tamiflu fort som f... dersom det er noe svineri. Og hadde følt meg så utrolig mye roligere mtp sønnen min dersom det var matforgiftning. Det er jo 2 helt forskjellige ting da, men ganske så like symptomer.
Rime Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 Jeg er helt fin i dag, så da var det nok ikke svineinfluensa:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå