Gå til innhold

Gojane.com

Gjest Gjest_Hilde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*

Hei. Har funnet perfekte julekjolken på gojane.com.

Lurer på noen ting som jeg håper dere som har handlet derfra kan svare meg på!

- Viktigst: Hvordan er størrelsene på kjolene? Vil medium være som "norsk medium". Erfaringer?

- Hvor lang tid bruker de på å shippe til Norge? Det må jo til fortolling også.

- Noen som vet sånn ca. hvor mye toll det blir for en kjole som koster $57.99 ?

Håper noen kan svare meg, da jeg bare er 3 uker fra årets julebord :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får både moms og toll på klær. 25% moms, 10,7% toll(husk at dette gjelder både av prisen på kjolen til 57,99+frakten)+et gebyr på ca 100kr til posten for fortolling.

Jeg har hatt varer som har ligget i tollen i alt fra et par timer til 3 uker, så det kan variere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg har bestilt masse fra GoJane. Pleier å ta ca 14 dager fra jeg bestiller til jeg får hentelapp på posten.

"Formals" kjolene pleier å være av god kvalitet. Skoene er også fine. Det andre de har av klær er i helt ok kvalitet, i forhold til hva de koster.

Hvilken kjole har du sett på?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok sjansen og kjøpte en kjole i str Small (var usikker på om jeg måtte ha Medium), men den passet perfekt! Så min erfaring er ikke at de er små i størrelsen. Sånn passe fornøyd med kvaliteten. Har kjøpt fire par sko/støvletter derfra også, som jeg har vært kjempefornøyd med!

Når jeg bestilte kjolen, mener jeg at det tok 14 dager inkl. toll, og jeg betalte 200 kr i forenklet tollgebyr pluss 25% mva tror jeg. Du betaler ikke toll/mva på frakt, men det vet du sikkert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...