Gå til innhold

Hva synes dere - kaos

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ingen liker det, men jeg føler at hele huset er møkkete. Det kom to jeg ikke kjenner. Et vennepar fikk ligge på gjesterommet, men tok ikke vekk rene klær som var brettet sammen på senga og jeg hørte at de hadde sex. Greit det, men nå er de rene klærne gått i vaskemaskinen.

Søl på duken, på gulvet, folk inne med sko. :kjefte: Masse flasker selvfølgelig. Jeg ba de dempe lyden, og det gjorde de pga naboene, men for et rot! Jeg har ryddet, men har bestemt meg for at det er siste gang jeg ber mer enn to stykker samtidig.

To begynte å krangle, men heldigvis roet de gemyttene. Jeg ba de gå hjem hvis de ikke taklet å være i samme rom.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drikker ikke alkohol, og det samme gjelder de fleste av vennene mine. Jeg har aldri opplevd at huset har blitt et grisehus etter en fest. Men så går festene ganske rolig for seg i min bekjentskapskrets også, da, ettersom folk ikke drikker. Jeg går ikke på fester jeg vet er fene fyllekalas. Nettopp på grunn av slike ting du beskriver. Jeg orker ikke dramaet.

Om du ikke vil ha et grisehus dagen derpå, må du enten bare invitere folk du vet kan oppføre seg og/eller kjøre alkoholfritt.

Skrevet

Hvis du syns det er så jævlig, så får du la være å arrangere fester, da. Æ'kke verre enn det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...