Imma Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 (endret) Hei. Jeg er en jente på 21 år som gikk på p-piller i ca 5 år sammenhengende. Men av en eller annen grunn sluttet jeg på dem. Nå har jeg ikke gått på det på lenge men jeg får ikke mensen. har sikkert gått uten i 3 måneder nå. Jeg har tatt graviditets test så veit at jeg ikke er gravid. Noen som veit hva det kan være? Er det farlig? Har hørt at legene ikke kan gjøre noe før det har gått et år uten, så føler at det ikke er vits å reise til legen. Men begynner å bli litt bekymra.. Endret 1. november 2009 av Imma
Gjest wahaj Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Etter p-pille slutt kan det ta inntil et år før mensen kommer tilbake, pga hormonene har blitt tuklet med så lenge.
Imma Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg har hatt det et par ganger etterpå tror jeg.. Men da kan det være det ja:) takk
Imma Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 Når jeg først fikk svar på det, kom mensen for fullt i dag.. Noen gode råd mot menssmerter? hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå