Gjest Anette21 Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Hei! Jeg er ei jente på 21 år, som lurer på om det ville blitt rart om jeg fridde til kjæresten min? Sånn tradisjonelt er det jo han som egentlig skal gjøre det til meg. Hva syns andre om dette? Noen som har fridd til sin kjæreste av jentene? Hva ble utfallet? Mvh Anette
wahaj Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Det eneste er vel hva han synes om det. Mener han det er mannens jobb, kan det bli en kinkig situasjon. Men jeg ser ikke noe problem i at kvinnen frir. Selv gikk vi ned på kne samtidig ;-)
maria_lena Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 jeg er enig med wahaji, hvis kjæresten din er mer av den tradisjonelle typen så kan det jo være at han ønsker å fri selv. Likevel synes jeg at hvis du ønsker å fri- go for it! Jeg fridde til kjæresten min på bursdagen hans og han tok det veldig positivit i etterkant har jeg spurt om han synes det var dumt at jeg tok muligheten til å fri ( til meg) fra han. han synes det var helt gerit at jeg fridde nå er han mer av den sjenerte typen on vokst opp med kvinner som "styrer"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå