Gå til innhold

AAAAH! JEG BLIR GAL


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk noe i øyet i går kveld. Får det faen meg ikke ut, og det har vært der over natten, og er der fortsatt. Hver gang jeg blunker føles det som om noen skraper i øyet mitt med en nål. Har prøvd å skylle øyet i kaldt vann. Ingenting funker....:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anita_*
Skrevet

Du må ikke skylle øyet med kaldt vann!

Bruk lunket vann (ca. kroppstemperatur). Finn en liten kork eller noe som omslutter øyet, eller kjøp på apoteket, fyll med rent vann, press det rundt øyet og skyll. Håper det hjelper :)

Skrevet

Kan hende du har fått et lite rift på øyet pga det du fikk innpå der. Det kan ta en dag eller to så gror det. Er du rød på øyet?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

du bør ringe til legevakten, hvis du har noe innpå eller har rift i øyet kan dette skade synet ditt hvis det ikke blir gjort noe med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...