Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg fikk noe i øyet i går kveld. Får det faen meg ikke ut, og det har vært der over natten, og er der fortsatt. Hver gang jeg blunker føles det som om noen skraper i øyet mitt med en nål. Har prøvd å skylle øyet i kaldt vann. Ingenting funker....
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Du må ikke skylle øyet med kaldt vann! Bruk lunket vann (ca. kroppstemperatur). Finn en liten kork eller noe som omslutter øyet, eller kjøp på apoteket, fyll med rent vann, press det rundt øyet og skyll. Håper det hjelper
Poppzy Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Kan hende du har fått et lite rift på øyet pga det du fikk innpå der. Det kan ta en dag eller to så gror det. Er du rød på øyet?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 du bør ringe til legevakten, hvis du har noe innpå eller har rift i øyet kan dette skade synet ditt hvis det ikke blir gjort noe med!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå