Gå til innhold

sexavhengighet

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg gjentar meg selv: "Vil du eller vil du ikke ha et liv sammen med en slik mann, det er spørsmålet. Du har svaret."

Hva svaret reelt sett er bryr jeg meg ikke om. For det er ikke mitt liv og mitt valg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, du skriver at han ikke er sexavhengig likevel.

hvis det ikke er sex med andre han er avhengig av, da er det det ulovlige ved sexen som han er avhengig av?

og den delen blir jo kun ulovlig fordi han er i et forhold med DEG, mao, du er den eneste som blir såret av dette, og dersom han hadde vært singel så hadde han ikke hatt denne avhengigheten fordi det da ikke hadde vært noe ulovlig med sexen?

han høres ut som en dritt!

ellers så kan du få spørre om å bli med på neste time og prate alene med psykologen hans, med hans godkjennelse av at taushetsplikten til psykologen kan brytes når h*n prater med deg.

Skrevet

Vet om en som er sexavhengig og puler det han kommer over.Han er gift og har familie.Er det mulig at kona ikke vet noenting.Hadde dere sagt noe til henne om dette.Han er jo manipulerende og lyver om absolutt alt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Når blir det sexavhengighet?? Jeg VET at sambo ikke roter med andre, men han krever sex 2-3 ganger hver dag. Det er megaslitsomt. Er det det samme som avhengighet?? Vi har vært sammen i 9 år nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...