Gå til innhold

Hvordan bli kvitt "Raske Menn"?


Gjest Gjest_DritLei_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_DritLei_*

Hvordan skal vi bli kvitt disse tullingene?

Pinadø dukket de opp i NRK's beste sendetid i kveld..

..de er jo totalt talentløse hvis man ser bort fra noen få minutter for 5 år siden med den halvdårlige Heyerdahl-parodien "Verdenshistorien på 5 minutter".

Gjem dere nå gutter! Vi vil ikke ha mer av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_DritLei_*

...jeg er utrolig begeistret for veldig mange norske komikere og deres show, men disse tre har havnet til de grader i bakevja.

...jeg gikk faktisk på et show med dem for 8-10 år siden...det var pinlig, men fortjent, å se at folk gikk...en etter en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Her er den en er ute etter å sverte raske menn eller noe i den dur. Opplevd noe personlig med en av dem? Jeg er stor fan av gutta. De er jo så nusselieg :) Og god sans for humor. Showene dems er jo hysteriske. Jeg ler ihvertfall så jeg nesten tisser på meg.

det kan ikke vært raske menn du så for 8 år siden. De startet for 5-6 år siden i bergen og spilte ikke i oslo før høsten 2005 eller noe sånt.

Litt rart at de klarer å selge 300.000 billetter på ett show, hvis det var så pinlig at folk gikk... Tror ikke ett sekund på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg er utrolig begeistret for veldig mange norske komikere og deres show, men disse tre har havnet til de grader i bakevja.

...jeg gikk faktisk på et show med dem for 8-10 år siden...det var pinlig, men fortjent, å se at folk gikk...en etter en..

Da kan det ikke ha vært Raske Menn du så, for de ble dannet i 2003.

Jeg synes de er kjempemorsomme, og dere skjønner vel at alle ikke kan ha samme sans for humor, eller? Skal man begynne å "bli kvitt" alle humorister som noen ikke synes er morsomme, blir det jammen ikke mange igjen... faktisk ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
jo vi vil ha mer av dem! de er jo hysterisk morsomme! :) å syntes det var så dumt at jeg ikke fikk sett dem på tv i dag :(

du kan se det på nrk-nett tv :D helt gratis :D

PS, jeg digger også raske menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt begeistret for dem jeg heller, men smaken er som baken og jeg slår derfor heller av tv'n hvis de kommer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lar bare være å se på. Heldigvis synes samboeren min at de er like smakløse som jeg synes, for jeg orker ikke å høre på dem mens jeg er i et annet rom, engang. Jeg så den første episoden av showet de hadde på TV, men ble sittende og gape fordi jeg ble så pinlig berørt. Fikk en flau smak i munnen. Husker jeg tenkte at om det hadde vært en russerevy med 18-åringer hadde de vel ikke fått mer enn terningkast 3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg lar bare være å se på. Heldigvis synes samboeren min at de er like smakløse som jeg synes, for jeg orker ikke å høre på dem mens jeg er i et annet rom, engang. Jeg så den første episoden av showet de hadde på TV, men ble sittende og gape fordi jeg ble så pinlig berørt. Fikk en flau smak i munnen. Husker jeg tenkte at om det hadde vært en russerevy med 18-åringer hadde de vel ikke fått mer enn terningkast 3...

My thoughts exactly! De finnes ikke morsomme, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...