Gå til innhold

Hvordan slette typen sin WoW-konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp noen?

Spiller ikke selv, så jeg kan ikke noe med det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke til å funke.

Det er bare å ta en prat med en GM etterpå og forklare at "den psyko kjæresten min" sletta toonsa/accounten min, og så er den tilbake før du aner det.

Mye morsommere, forøvrig, er å logge seg inn på kontoen hans på wow-sidene og sette på Parental Control, da kan du sette inn hvor mange timer om dagen han kan spille

Men finnes det ikke lettere måter å få seg selv dumpa på?

Gjest Agurkolat
Skrevet

Gah, hvis spillinga hans irriterer deg, så snakk med han! Ikkje øydelegg moroa for han! Han plages sikkert over at du bruker 8776876238 timer på badet om morgenen osv.

Skrevet
Men finnes det ikke lettere måter å få seg selv dumpa på?

Tenkte akkurat på det samme. Det finnes langt ryddigere måter å slå opp på, og med mye lavere risiko for å bli skadet av en midlertidig utilregnelig Wow-junkie.

Skrevet (endret)

Ta heller og sett visse IP-adresser på svartelista i brannmuren.

Endret av Langt mot Nord
Skrevet

noen som kan hjelpe meg med sp.målet eller? Slette karakterer eller konto eller noe som svir. Jeg vil bare vite om det går, og evt hvordan. Hvis jeg slår på parental controll, kan han da vel bare slå den av igjen - uten at det har gjort noe skade?

hadde jeg trengt samlivs-råd, hadde jeg ikke postet her, folkens.... ei heller medfølelse til typen fra andre spille-nerder. Han ødelegger morroa mi, så da skal jeg få ødelagt morroa hans også, agurkolat! (dessuten er han ikke oppmerksom nok til å registrere hvor lenge jeg er på badet, fordi han ikke registerer omverdenen)

Skrevet

har selv en type som spiller wow 24/7. Føler at dette går hardt utover forholdet vårt. vi har vært sammen i 2,5 år, men i det siste så har jeg gått lei av spillingen, og trekker meg unna. har vurdert å slette kontoen hans også, men føler ikke at jeg kan være så frekk.

mitt råd: snakk med han om det! dersom det ikke fungerer, så får du spør han om hva som er viktigst, deg eller wow..

:)

Skrevet

Sett deg ned foran pcen hans med cola, potetgull og skikkelig fettet biff. Spis mens du taster ivrig på KG, og velt deretter glasset over tastaturet. Lat som om du skal være snill og tørke opp og sørg for å kline til skjermen ordentlig også. Da har du han ihvertfall for deg selv til han får kjøpt nytt på mandag.

eller seriøst: om han ikke skjønner at WOW påvirker froholdet deres i negativ retning og du ikke klarer å si fra på en ordentlig måte, burde dere kanskje finne noen dere passer bedre sammen med, begge to.

Skrevet

Du er nå en "smarting" å opplyse om ting i forholdet, men ser hvorfor du gjør det, hadde dette vært reelt og du TS hadde vært utspekulert hadde visse detaljer vært unnlatt.

...men den gang ei av en eller annen merkelig grunn, jubba, jubba, hjelp! ti-hi! mønsteret av dette er det bare å "purge".

Skal man ta noen så opprett flere WoW-kontoer og mindfucke vedkommende, til han ikke vet hva som lenger er virkelig og hva som er ekte.

Da er hevnen søt, og man kan sove som en beibi.

Skrevet
har selv en type som spiller wow 24/7. Føler at dette går hardt utover forholdet vårt. vi har vært sammen i 2,5 år, men i det siste så har jeg gått lei av spillingen, og trekker meg unna. har vurdert å slette kontoen hans også, men føler ikke at jeg kan være så frekk.

mitt råd: snakk med han om det! dersom det ikke fungerer, så får du spør han om hva som er viktigst, deg eller wow..

:)

funker ikke å snakke med han- han provoserer bare med å spille mer da. Trekker meg også unna, fordi jeg blir kvalm av spillet rett og slett. Men han er så egoistisk at han skal ha på lyden også, så jeg får ikke f.eks hørt tv om kveldene pga spill-lyd og ventirlo som runger over anlegget i stua. Spiller på senga på laptop gjør han også. Har ikke følt jeg kan være så frekk å slette kontoen jeg heller, men nå vil jeg bare få han til å våkne opp (at han mister denne barnslige lidenskapen sin for en stund, kommer jo sikkert til å lage ny), så får det som skjer etterpå skje. Har ikke så mye å tape nå lenger føler jeg.

Sett deg ned foran pcen hans med cola, potetgull og skikkelig fettet biff. Spis mens du taster ivrig på KG, og velt deretter glasset over tastaturet. Lat som om du skal være snill og tørke opp og sørg for å kline til skjermen ordentlig også. Da har du han ihvertfall for deg selv til han får kjøpt nytt på mandag.

eller seriøst: om han ikke skjønner at WOW påvirker froholdet deres i negativ retning og du ikke klarer å si fra på en ordentlig måte, burde dere kanskje finne noen dere passer bedre sammen med, begge to.

:fnise: men hjelper lite da han har 3 fullt brukbare "dårlige" pc'er med skjerm og tastatur stående i boden :gjeiper:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Ta knekken på routeren, da er du garantert at han ikke får spilt på noen dager. Eller sørg for å sette pc'n ut av drift.

Nei, seriøst: For å slette kontoen hans, så trenger du vel brukernavn og passord. Har du ikke dette, så får du ikke gjort en dritt. Men mindre du har gode hackerkunnskaper, men det tviler jeg på. Hvis spillinga hans plager deg så fælt, så får du heller dumpe han da.

Jeg tør forresten garantere at dersom du fucker med WOW-kontoen hans, så kommer han til å dumpe deg.

Skrevet
Jeg tør forresten garantere at dersom du fucker med WOW-kontoen hans, så kommer han til å dumpe deg.

Jepp.

Det går ann å fryse kontoen, men tviler på han vil slette den. For de av oss som spiller WoW så er karakterene i spillet en liten oppnåelse. Jeg er ihvertfall sabla stolt over mine, og om noen hadde slettet de hadde jeg blitt deppa. Er mange måneders arbeid der.

Det med routern er en god ide foresten. Slik får han være noen dager uten, og dere kan være med hverandre. Friker han ut pga det bør han få hjelp..

Skrevet
noen som kan hjelpe meg med sp.målet eller? Slette karakterer eller konto eller noe som svir. Jeg vil bare vite om det går, og evt hvordan. Hvis jeg slår på parental controll, kan han da vel bare slå den av igjen - uten at det har gjort noe skade?

Eh, nei, da hadde jo ikke parental control vært mye vits i?

Du lager ditt eget passord som du får tilsendt din egen mail, og tjo-bing. Han trenger da ditt passord for å fikse.

Å slette characters funker dårlig, min kjære søte lille søster gjorde det samme for å hevne seg på meg, og jeg fikk de igjen etter knappe timen.

Fryse kontoen funker også dårlig, ettersom han da bare kan avfryse den. :P

Dette krever jo at du har konto/passord.

Å ta routeren var kanskje den beste ideen. Jeg hadde tatt den, lagt igjen et ektefølt brev om hvordan vi ikke tilbringer nok tid sammen og at han bare sitter foran skjermen (hulk!).

Hvis ikke så virker du jo bare som ei sur kjerring.

Håper ikke du går i samme felle som svigerinna mi. Hun forandra passord i håp om å stoppe fyren i å spille. Funka som faen. Nå sitter han som et potetsekk foran tven og ser på serier i stedet. :lol:

Har han endt opp i den slopen så spiller WoW eller ikke ingen rolle. Og DET er et problem.

Skrevet

Det er ikke særlig hensynsfullt av ham å spille i stuen med høy lyd fra både spill og voip - det minste han kunne gjøre er å skaffe seg et headset.

Jeg ville neppe ha blitt særlig fornøyd om noen slettet karakterene mine i et hvilket som helst MMO, men det får så være. Både aktivering av parental control og sletting av karakterer krever at du har både brukernavn og passord til kontoen hans. Med mindre du alt vet det, og han er såpass lite sikkerhetsbevisst at en keylogger installert av deg gir det brukernavn og passord, kommer du ingen vei.

Skrevet

Enklest å logge seg ut av forholdet... :popcorn:

Gjest Uff da...
Skrevet

hadde jeg trengt samlivs-råd, hadde jeg ikke postet her, folkens.... ei heller medfølelse til typen fra andre spille-nerder. Han ødelegger morroa mi, så da skal jeg få ødelagt morroa hans også, agurkolat! (dessuten er han ikke oppmerksom nok til å registrere hvor lenge jeg er på badet, fordi han ikke registerer omverdenen)

Du er egoistisk. Hvorfor skal ikke han ha det morro? Og hvorfor er du sammen med han hvis du syns han ødelegger så mye? Du trenger psykolog.... :filer:

Skrevet

Å slette kontoen går ikke. Fordi at fra man sier opp kontoen så har man en måned igjen å spille for...

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Har aldri spilt wow, men kan nok data til å vite at kontoinformasjonen ikke ligger lokalt på hans maskin - ergo får du ikke slettet kontoen hans. Sant nok kan du sikkert fjerne koblingen mot kontoen fra hans lokale installasjon av wow, men dette er kjapt å restaurere.

Den alternative løsningen vil derimot være å få tilgang til spillet med hans konto, og gjøre noen handelinger som er strengt forbudt. All den tid jeg ikke har spilt spillet, så vet jeg ikke nøyaktig hva dette kan være, men ulike former for juks vil føre til at kontoen ugjendrivelig blir sperret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...