Gå til innhold

Skjønner det f*** ikke!

Fremhevede innlegg

Gjest oppgitt
Skrevet

Jeg veit det er endel jenter som er plaget med soppinfeksjoner. JEG er en av de:(

Men skjønner ikke hva grunnen er.

Jeg har slutta på p-piller

Har aldri sex lenger pga av soppen

Har bytta fra string til vanlig bomullstruse jeg vasker på 60 gr.

Vasker meg i underlivet av og til med underlivssåpe(Dr.Greve) og av og til bare med vann.

Spiser ikke mye sukker, eller produkter med gjær.

Trange bukser bruker jeg, men skal jeg bare gå i joggebusker da eller?

Tørker meg godt nedentil når jeg har dusjet så det ikke skal bli fuktig!

Men virker som jeg får det hele tia uansett!! Mye utflod,som lukter, og det begynner og klø av og til. Kan også ha null symptomer,men merke det når jeg har sex for da gjør det j***** vondt:(

noen andre tips og råd der ute jeg ikke har fått med meg??

Hele forholdet mitt går i dass, kan aldri kose og få det til og bli noe mer, for det blir et smertehelvette for meg etterpå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det lukter er det kanskje ikke sopp. Vært hos legen? Har samboer tatt behandling så han ikke smitter deg igjen?

Skrevet

Har du sjekket deg for kjønnssykdommer? Siden det gjør jævli vondt å pule, så tenkte jeg at det kanskje kunne være en kjønnssykdom... Soppinfeksjon gjør jo vanligvis ikke vondt når man har sex...

Bruker du noe middel mot sopp? Hvis du har brukt det samme mye, kan du være "immun"...

Skrevet

Har du vært hos legen?

høres litt mer alvorlig ut enn sopp...

Har vært plaget med sopp før men da sluttet jeg med resirkulert dopapir(etter et tips fra en venn)og sopplagene var så godt som borte :jepp:

Lykke til og god bedring

Skrevet

Har du sjekket deg for bakteriell vaginose (hvis det er sånn det skrives...?)? Kan høres ut som det er det, spesielt hvis lukten er sånn fiskelukt. Er en enkel test hos lege/gynekolog, og ganske enkelt å behandle. Det gjør også at man blir ganske tørr i skjeden og kan forklare hvorfor det gjør vondt?

Håper du uansett finnet ut av det:)

Gjest oppgitt
Skrevet

Jeg har vært hos legen maange ganger, og det har alltid vært sopp. Var hos gynekolog på volvat, og han sa jeg ikke hadde tørre slimhinner. Han sa at hvis jeg fortsatte og få sopp etter jeg hadde kuttet ut p-pillene måtte jeg bare behandle meg igjen og igjen. Var ikke noe og gjøre med:(

Det som er så rart er at etter jeg gikk på siste behandling (difulcan), har jeg ikke hatt sex, men har en følelse på at jeg likevel har sopp. Har ingen kjønnssykdommer,har testet. Jeg og samboeren min har en gang før behandlet oss begge to for sopp, men virker som jeg får det uansett om jeg har sex eller ikke.

Har ikke alltid hatt vondt når vi har sex, og det er oftes etter det er vondt. Føler sexen er bedre faktisk MED kondom, men aner ikke hvorofr: o

• 4 uker senere...
Skrevet

Allergisk mot pikk? :ler:

Fra spøk til alvor:

sædallergi? Siden sexen er bedre med kondom, så kan det være at du reagerer på sæden/den væsken som kommer ut av penis når han er opphisset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...