Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Her har jeg gått rundt i 15 år -minst og trodd at jeg hadde lår med grusomme, fæle celluitter. Har ALDRI noensinne vist meg i bikini på stranda. Og typen har heller aldri sett meg bakfra. Faktisk. Har ikke orket å se meg selv i speilet, heller. Men her om dagen så jeg meg i speilet. Studerte meg nøye. Celluittene var der, ja, men de var ikke på langt nær så ille som jeg hadde ventet meg!!! :D Selv om jeg synes å huske at de var grusomme før... Det kan jo skyldes tenårenes jeg-har-en-kvise-på-kinnet-så-jeg-må-gå-med-finnlandshette-opplevelser eller kanskje at jeg er nøye med å massere/skrubbe/smøre med lotion/trene... Jeg vet ikke. Men jeg ble i alle fall glad! :D :D Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 morsomt å lese dette om Celluliter for engang skyld. Om de kommer så er det håp likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå