Umuriel Skrevet 30. oktober 2009 #21 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg syns de fleste barn er fine, men jeg syns nok min egen er spesielt vakker Pleierne på barsel sa vi hadde en usedvanlig vakker baby, men det sier de sikkert til alle
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2009 #22 Skrevet 30. oktober 2009 Rent objektivt sett, har jeg kun sett en virkelig vakker nyfødt baby, og det var ikke min egen. Ei jeg gikk på skole sammen med, fikk den nydeligste babyen jeg har sett noen gang. Ingen tvil. Min eldste var ikke særlig pen da han var nyfødt. Hoven og med stygge merker etter tanga i ansiktet. Og han var heller ikke spesielt pen de første leveukene. Men det kom seg veldig etter hvert, og da han ble 1,2 -2 år var han helt skjønn, med sitt blonde hår og brune øyne med lange vipper. Yngste syns jeg var vakker fra første stund. Og han var en helskjønn liten sjarmør i oppveksten Men rent objektivt sett, så har jeg sett mange barn som er penere enn mine. Ikke så rart, siden jeg har jobbet med barn i 23 år nå.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #23 Skrevet 30. oktober 2009 En ting er babytidem, men det er kanskje verre med ungdomstiden osv. Jeg lurer på hvordan det er å få en barn som ikke er så pent, og ikke så veldig populært hos det motsatte kjønn osv. Hva tenker man som forelder da? Har dere vondt av barna?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #24 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg var ikke så veldig pen på ungdomsskolen, ingen som så etter meg da. Men mamma mente jeg var veldig pen og vakker. Det husker jeg hjalp veldig å høre. Tenkte vel hun så noe ingen andre så. Hun var jo voksen så klart, så hun måtte jo ha rett på et vis ??!?
Gjest Aloha Skrevet 30. oktober 2009 #25 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er jo ikke objektiv for fem øre, men ja; jeg syns virkelig at mitt barn er det aller søteste jeg noensinne har sett!
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2009 #26 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har ikke barn (enda ) Men jeg syntes mannen min er det vakreste og skjønneste som finnes. Jeg klarer å se objektivt at han ikke er den peneste. Men allikevel så syntes jeg han er det. Jeg er helt oppslukt av han. Jeg kommer nok til å syntes det samme om barna mine :rødme:
Gjest Soul i.i. Skrevet 30. oktober 2009 #27 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg syns gutten min er søtere enn de fleste babyer, han er virkelig en av de fineste babyene jeg har sett. Syns han var nydelig selv da han var helt nyfødt. Symmetriske trekk, masse fint hår og et lite dukkeansikt. Kan godt se at noen babyer er vakre og andre mindre pene. Vet at jeg ikke er objektiv altså.
Gjest stolt mamma Skrevet 30. oktober 2009 #28 Skrevet 30. oktober 2009 Våre egne blir jo vakrest i verden fordi vi kjenner dem så godt, vi ser personligheten og alt det gode i dem... Men viktig å se de svake sidene deres også da, så vi kan hjelpe dem å styrke disse sidene også) Min eldste datter var helt nyyyydelig da hun ble født - og har hele livet fått høre hvor flott hun er... Min andre datter var også nydelig, men hadde nok ikke de samme nydelige trekkene som søsteren - var mer enn baby som ikke skillet seg så masse ut.. men bøttevis av sjarm da:)) Ja jeg må si at jeg syns mine barn er vakrest i verden, ikke nødvendigvis de peneste - men absolutt de vakreste )) går det an å si det??? ) Hilsen Stolt mamma
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #29 Skrevet 30. oktober 2009 Det jeg stusser på, er dere som virker oppriktige når dere klager over at folk er ærlige om at deres baby ikke er vakker som nyfødt? Er man ikke voksen her eller? Når man føler det slik så er det vel ingen skam, vakkert er vakkert. Et vakkert ytre er da uansett ikke viktig. Jeg synest at det er dere som burde bli kritisert for å snakke negativt om de som ikke er noe annet enn ærlige med seg selv.... Men har dere sett forresten? : http://lisaharrisonphotography.com/blog/?t...by-photographer
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 #30 Skrevet 30. oktober 2009 Men har dere sett forresten? : http://lisaharrisonphotography.com/blog/?t...by-photographer Haha ntha, det er det søteste jeg har sett! :happy: Jeg har ikke barn, så føler jeg ikke kan kommentere det tråden handler om, ikke enda Men jeg kommer nok til å synes at mitt barn er verdens fineste
kaprifolen Skrevet 30. oktober 2009 #32 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg bare lurer, til dere som mener dere har verdens vakreste barn; hva med foreldrene til de ungene som alltid er snørrete, har rødt utslett rundt kjeften etter konstant sikling, verver i hele hodet, og spytter når de prater; synes dere også at barna deres er vakrere enn alle de andre barna, eller innser dere at de bare er vakrest i deres øyne siden dere elsker de uforbeholdent? Bare et spørsmål som jeg lurer på om noen kan svare på... Jeg har ikke barn enda, men jeg har fortsatt ikke sett en unge som er vakrere enn niesen min, verken da hun var nyfødt eller nå, nesten 5 år senere. Har bare sett noen som er like vakre, på en annerledes måte! Plettfri hud, vakkert hår, nydelig ansikt, fine trekk og proposjoner, og de blåeste øynene man vet om. Men jeg kan også se det når hun ikke alltid er noe englebarn i oppførselen.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2009 #33 Skrevet 30. oktober 2009 Det jeg stusser på, er dere som virker oppriktige når dere klager over at folk er ærlige om at deres baby ikke er vakker som nyfødt? Er man ikke voksen her eller? Når man føler det slik så er det vel ingen skam, vakkert er vakkert. Et vakkert ytre er da uansett ikke viktig. Jeg synest at det er dere som burde bli kritisert for å snakke negativt om de som ikke er noe annet enn ærlige med seg selv.... Men har dere sett forresten? : http://lisaharrisonphotography.com/blog/?t...by-photographer Nydelige bilder, men ingen av de babyene var spesielt vakre, sånn egentlig. Så klart alle syns sine egne barn er vakre, det skulle bare mangle. Sånn er naturen innrettet.
Gjest mor til verdens vakreste... Skrevet 30. oktober 2009 #34 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har to døtre, og de er seriøst vakre! Alle kommenterer det...pappaen sier han skal lade hagla med grovsalt når de blir tenåringer... Min minste skatt var ikke utpreget pen da hun ble født, men herrefred hvor det endret seg da hun ble rundt året.. Begge er små og nette (10 og 7 år), den minste har mørkeblondt hår og grå øyne, den største har brunsort hår og knallblå øyne. Begge er rolige, behagelige personer. Lange sorte øyevipper og markerte trekk.. Tror jammen de har arvet det beste fra både faren sin og meg!
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2009 #35 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg bare lurer, til dere som mener dere har verdens vakreste barn; hva med foreldrene til de ungene som alltid er snørrete, har rødt utslett rundt kjeften etter konstant sikling, verver i hele hodet, og spytter når de prater; synes dere også at barna deres er vakrere enn alle de andre barna, eller innser dere at de bare er vakrest i deres øyne siden dere elsker de uforbeholdent? Bare et spørsmål som jeg lurer på om noen kan svare på... Jeg jobber i barnehage, og ser daglig en del av de tingene du beskriver her. Og jeg tror foreldre blir litt blinde for slike ting, nettopp fordi de ikke er objektive i forhold til sine egne barn. Og fordi det er masse følelser for barna, slik at det overskygger viktigheten av hvordan de ser ut. Dessuten kan det barnet som er mest snørrete av alle eller spytter når det snakker, ha sjarm i bøttevis
hjertesukka Skrevet 30. oktober 2009 #36 Skrevet 30. oktober 2009 Klart jeg synes at mine egne er de flotteste! Tilogmed hvis jeg greier å se litt objektivt på det.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #37 Skrevet 31. oktober 2009 Da nr 1 kom til verden var han så stor at sammenlignet med andre var han aldri noen baby. Men søt var han. I dag har han et helt vanlig utseende. Nr 2 syntes jeg rett og slett var mindre pen da hun ble født. Husker jeg var oppriktig lei meg og betrodde meg til en venninne. I dag er hun et vakkert barn. Nr 3 var vakker da hun kom til og det syns jeg enda hun er. herregud så stygg du er. lei seg fordi din datter var mindre pen? dustehode! Husker jeg skammet meg veldig over at jeg ikke syntes hun var pen. Munnen var dradd langt bakover, tungen var diger og hodet var ikke rundt, men langt og smalt. Samtidig var kroppen full min av hormoner og da en venninne var innom for å beundre avkommet kom bare følelsene mine rennende.
Gjest imli Skrevet 31. oktober 2009 #38 Skrevet 31. oktober 2009 Man kan vel være lei seg fordi man ikke synes ungen er pen? Det man er lei seg for da, er vel først og fremst dårlig samvittighet fordi man ikke synes ungen er verdens vakreste, slik man "skal", ikke fordi man er flau over å ha fått en mindre pen unge.
Minttu Skrevet 31. oktober 2009 #39 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg jobber i barnehage, og ser daglig en del av de tingene du beskriver her. Og jeg tror foreldre blir litt blinde for slike ting, nettopp fordi de ikke er objektive i forhold til sine egne barn. Og fordi det er masse følelser for barna, slik at det overskygger viktigheten av hvordan de ser ut. Dessuten kan det barnet som er mest snørrete av alle eller spytter når det snakker, ha sjarm i bøttevis Er enig der, vi jobber jo i samme bhg, men jeg er sammen med de minste, og de sikler og har masse snørr! Men jeg har falt så for de barna, de er bare så utrolig søte og sjarmerende! Så når jeg får barn og de sikler og jeg må tørke snørr hele tiden, så ser jeg nok bare bort i fra det, man tenker liksom ikke over det til slutt!
Lassie Skrevet 31. oktober 2009 #40 Skrevet 31. oktober 2009 Klart jeg synes at mine egne er de flotteste! Tilogmed hvis jeg greier å se litt objektivt på det. Det gjelder for meg når det kommer til min sønn også. Han er den flotteste og vakreste og søteste og mest sjarmerende ungen ever. Uansett hva andre sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå