Gå til innhold

Er barnet ditt verdens søteste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at alle mødre mener at sitt barn er verdens søteste. Men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg faktisk ikke mitt barn er det. Jeg synes selvfølgelig at han er super søt, og han sjarmerer meg i senk, men jeg klarer å se at kanskje ikke alle andre vil tenke det samme. Hender ofte at jeg ser på andre barn og tenker h*n var ikke like pen som min, men det hender også at jeg tenker at det barnet var mye penere enn mitt.

Men ingen av dem er like sjarmerende! :ler:

Noen andre mødre som tørr å stå frem?

Skrevet

Jepp! Jeg innrømmer det gjerne, fetteren er mye vakrere, sånn englevakker. Min er nydelig og jeg elsker ungen min over alt på denne jord. Men som lanomodell eller noe, ville jeg valgt den andre.

Jeg kjenner også en utrolig herlig unge, men hun er seriøst ikke søt eller pen over hodet. Godt hun har et vakkert vesen.

Gjest Nattvette
Skrevet

Har ingen barn ennå, men godt mulig eg kommer til å tenke litt det samme. Men syns ikkje babyer er noe søte i det heile tatt egentlig. :sjenert:

Skrevet

Jeg synes helt oppriktig at barnet mitt er verdens søteste. :ler: Før jeg fikk barn så jeg på andre babyer og tenkte "Å, så søt", nå tenker jeg "Hmm, den babyen er ikke like søt som min" ;)

Det høres skikkelig fælt ut, og jeg innser at det ikke er sant, jeg er bare skikkelig hormonpåvirket. Men det føles likevel sånn.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg husker godt den første tiden på barselavdelingen da jeg fikk min eldste gutt. Jeg synes oppriktig synd på samtlige av de andre mødrene på rommet vårt, siden det var helt åpenbart at jeg hadde fått den vakreste babyen. Virkelig oppriktig synd på.

Da jeg fikk minstemann, var jeg litt mer avslepet, og hadde absolutt evnen til å se at han ikke var blant perlene, for å si det sånn. :filer:

Men han har tatt mange igjen, da!

Konklusjonen er vel at, ja, jeg har absolutt evne til å se at det finnes penere unger enn mine.

Skrevet

Noen babyer er søtere enn andre. Selv en mor kan se det :) Men men, søtheten varer nå ikke evig da. Man ser ikke hvor attraktiv en baby kommer til å bli som voksen. Må vente til de kommer til puberteten og mister litt bolleskinn og man får fram konturene i ansiktet.

Skrevet

*bolleskinn* :ler: Unnskyld, jeg kunne ikke dy meg.

Min unge var verdesn søteste inntil ca 1 år. Så kom andre billedvakrere, men likevel, min er finest.

Skrevet

Mine var vakre som babyer og frem til de ble 5 - 6 år.

Da var de helt vanlige av utseende.

Som tenåringer må jeg innrømme at ingen av dem nådde opp til å være pene en gang!

Men det gikk over det og!

Jeg tror de fleste evner å se det, men å innrømme det er en annen sak. Og de blir jo vakre fordi man er ekstremt glad i dem. :yvonne:

Skrevet

Jeg kan jo se at noen er penere enn andre, og jeg kan godt tenke "for en vakker unge" om et annet barn, men jeg har ennå ikke sett et barn som er penere enn mitt barn.

Gjest Gjest_myrsnipa_*
Skrevet

Da nr 1 kom til verden var han så stor at sammenlignet med andre var han aldri noen baby. Men søt var han. I dag har han et helt vanlig utseende.

Nr 2 syntes jeg rett og slett var mindre pen da hun ble født. Husker jeg var oppriktig lei meg og betrodde meg til en venninne. I dag er hun et vakkert barn.

Nr 3 var vakker da hun kom til og det syns jeg enda hun er.

Gjest Gjest_mor_*
Skrevet

Mitt barn er det aller søteste,en morskjærlighet kan ikke overstyres med at en mener at et anna barn er penere,søtere,flinkere.Fy og fy når man sier sånt,sånt stusser man på! Hilsen Mammaen til verdens søteste og jeg er stolt av å mene det.

Skrevet
Jeg husker godt den første tiden på barselavdelingen da jeg fikk min eldste gutt. Jeg synes oppriktig synd på samtlige av de andre mødrene på rommet vårt, siden det var helt åpenbart at jeg hadde fått den vakreste babyen. Virkelig oppriktig synd på.

*kremt

tenker sånn enda jeg.

Jentungen er 2,5 år.....

:sjenert:

Gjest 2-barns mor
Skrevet

Min eldstemann var den desidert søteste babyen, og seriøst så søt at til og med jordmødrene kommenterte hvor pen han var. Ble også stoppet av andre nybakte mødre som fortalte hvor søt gutten min var. Nå er han tenåring, og fortsatt en veldig kjekk gutt.

Så kom nr 2 som slett ikke var like søt. Og alle kommenterte hvor ulike barna mine var. Fikk nesten vondt av minstemann, og tenkte "stakkars deg -ingen synes du er søt." Men ser på gamle bilder at han også var ganske babysøt -bare ikke like vakker som broren.

Han er nok fremdeles ikke like pen som broren, men vel så sjarmerende. Er nok minstemann som er mest populær blant damene, foreløpig iallfall. :gjeiper:

Skrevet

Jeg mente vel også helt oppriktig at jeg hadde den søteste babyen og syntes litt synd på de andre. Men jeg ble nok mer moderat når hun rundet året, da var hun liksom mer sjarmerende og morsom, jeg kunne egentlig ikke skjønne at moren min alltid sa hun var så skjønn. Det gjør hun ennå. I dag synes jeg hun blomstrer virkelig, med pene trekk og har blitt så søt. Og selv om andre kanskje mener at det finnes søtere jenter, mener jeg nok nå at ingen er så søt som på min måte :-)

Skrevet

Syntes ingen av barna mine var særlig pene da de ble født jeg. Nyfødte er skjelden særlig vakre, spør du meg. De kan være søte, men ikke noe mer. Jeg synes eldstemann begynte å bli ordentlig pen da han var rundt 4 mnd. Nå er han 1,5 år og helt utrolig pen ;) Jeg synes selvfølgelig han er verdens vakreste, men andre kommenterer også at han er et veldig vakkert barn. Minsten er ikke 2 mnd engang, så jeg synes ikke han har fått noe ordentlig utseende ennå... Han er litt søt noen ganger, men jeg synes ikke han er spesielt pen ennå. Han har fint hår da, det skal ha ha :ler:

Annonse
Skrevet

Barn er aldri så søte som foreldrene tror de er

Skrevet

Jeg synes helt ærlig at hun er den fineste babyen jeg har sett :sjenert: Nydelig og litt "artig" ansikt med lange øyenvipper. Bra hun ikke arvet den delen fra sin mor, men sin far :fnise:

Skrevet
Da nr 1 kom til verden var han så stor at sammenlignet med andre var han aldri noen baby. Men søt var han. I dag har han et helt vanlig utseende.

Nr 2 syntes jeg rett og slett var mindre pen da hun ble født. Husker jeg var oppriktig lei meg og betrodde meg til en venninne. I dag er hun et vakkert barn.

Nr 3 var vakker da hun kom til og det syns jeg enda hun er.

herregud så stygg du er. lei seg fordi din datter var mindre pen? dustehode!

Skrevet

For meg er min unge den aller vakreste :)

Skrevet

Gutten min er den vakreste for meg, men jeg kan se at han ikke er den mest billedskjønne av alle barn. Men utrolig med sjarm, det har han! :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...